خبرگزاری کار ایران

سرهنگ گودرزی خبر داد:

سرعت غیرمجاز عامل تصادفات محور ماهدشت-اشتهارد

asdasd
کد خبر : ۶۸۴۲۴۱

رئیس پلیس راه استان البرز، گفت: بیشترین عامل تصادفات درجاده ماهدشت - اشتهارد، سرعت غیرمجاز است.

به گزارش ایلنا، سرهنگ رضا گودرزی امروز در جمع خبرنگاران گفت: طبق نظر کارشناسان بیشترین تصادفات رخ داده در این محور علاوه بر داشتن غیر مجاز ، ناشی از خواب آلودگی و عدم توجه به جلو است که سبب واژگونی وسیله نقلیه می شود.

وی بابیان اینکه علاوه بر موارد یاد شده، خطای انسانی، اختلاف سطح جاده، نبود شانه خاکی و عدم وجود حفاظ مطمئن در حاشیه این جاده منجر به تصادف می شود، گفت: از ابتدای سال جاری تاکنون 7 فقره تصادف فوتی در محور ماهدشت - اشتهارد رخ داده که 10 نفر جان خود را از دست داده اند.

سرهنگ گودرزی گفت: اکنون 2 دوربین نظارتی در این محور نصب شده اما کافی نیست چرا که شرایط خاص این محور نیازمند نظارت الکترونیکی بیشتری است.

وی خاطرنشان کرد: اعمال اصلاح هندسی، ترمیم آسفالت، محدودیت، افزایش تابلوهای هشداردهنده و ارتقای میزان روشنایی در این محور می تواند در کاهش تصادفات موثر باشد.

رئیس پلیس راه استان البرز گفت: می طلبد مسئولان مربوطه نسبت به اصلاح های هندسی و برنامه ریزی مناسب برای کاهش تصادفات در جاده ماهدشت - اشتهارد همکاری لازم را داشته باشند.

محور ماهدشت - اشتهارد درضلع جنوب استان البرز قرار دارد که 74کیلومتر راه رفت و برگشت دارد و درفصل زمستان با توجه به شرایط کویری بودن ، بارش ها و بادکوبه های سنگین دارد که موجب کاهش دید رانندگان می شود و باید هر چه سریعتر تابلوهای علائم اخباری و اخطاری نصب شود.

شهرستان اشتهارد دارای ۳ شهرک صنعتی بزرگ و کوچک است که روزانه به طور متوسط بیش از 10 هزار و 700 تردد به آن جا انجام می شود که 19 درصد آن تردد خودروهای سنگین است.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز