خبرگزاری کار ایران

فرماندار تربت حیدریه در گفت و گو با ایلنا:

رویکرد دولت توجه به مناطق کمتر توسعه یافته است

asdasd
کد خبر : ۷۷۷۰۸۶

فرماندار تربت حیدریه گفت: دولت تدبیر و امید در چند سال گذشته برای ایجاد زیرساخت‌های لازم توسعه در این شهرستان هزینه زیادی کرده است.

علی رستمی در گفت و گو با خبرنگار ایلنا در تربت حیدریه با بیان این مطلب افزود: طرح های عمرانی مختلف در تربت حیدریه در دست اقدام است که با تکمیل و بهره‌برداری آنها، تحول‌بسیار بزرگی در این شهرستان ایجاد خواهد شد.

وی اظهار داشت: دولت تدبیر و امید در چند سال گذشته برای ایجاد زیرساخت‌های لازم توسعه در تربت حیدریه، هشت میلیارد و ۲۵۰ میلیارد تومان دربخش های مختلف سرمایه گذاری کرده است که این میزان در نوع بی سابقه است.

وی گفت: این میزان سرمایه گذاری برای اجرای طرح تصفیه فاضلاب، احداث نیروگاه برق، کارخانه فولاد، زرمهر (طلا) و توسعه گروه صنعتی تربت حیدریه هزینه شده که بیانگر توجه دولت به ایجاد زیرساخت های توسعه و رفع بیکاری در این شهرستان است.

رستمی افزود: با توجه به در دست اقدام بودن طرح های عمرانی مختلف، تربت حیدریه به یک کارگاه بزرگ عمرانی تبدیل شده که نوید بخش آینده روشن برای این شهرستان است.

وی اظهار داشت: با توجه به رویکرد جدید استاندار خراسان رضوی در ارائه طرح مثلت توسعه اقتصادی، با تعامل و هم افزایی بسیار خوبی که بین مسئولان دستگاه های اجرایی شهرستان شکل گرفته، مشکلات و ظرفیت ها با تشکیل کارگروه های تخصصی شناسایی شده و به زودی شاهد تغییرات زیربنایی در حوزه های مختلف تربت حیدریه خواهیم بود.

وی گفت: با همت دولتمردان و تلاش مسئولان دستگاه های اجرایی خدمات زیربنایی به دورترین نقاط شهرستان ارائه شده و تا هفته دولت سال آینده تمام خانوارهای ساکن روستاهای تربت حیدریه از نعمت گاز طبیعی بهره مند خواهند شد.

رستمی با اشاره به ظرفیت های تربت حیدریه در بخش گردشگری افزود: با توجه به قرار گرفتن این شهرستان در کریدور شمال به جنوب و شرق به غرب، از ظرفیت بسیار در جذب گردشگر برخوردار است ولی از این ظرفیت تاکنون به خوبی استفاده نشده است و باید به گونه ای عمل کرد که زمینه توقف مسافران و زائران در این شهرستان فراهم شود.

وی ابراز امیدواری کرد با توسعه سرمایه گذاری در حوزه های مختلف از قبیل بوم گردی و همچنین منطقه ویژه گردشگری پیشکوه، بتوان این بوستان جنگلی را به یکی از ظرفیت های ارزشمند گردشگری منطقه تبدیل کرد.

معاون استاندار و فرماندار ویژه تربت حیدریه، رویکرد دولت را توجه به افزایش زیرساخت های توسعه در مناطق محروم و کمتر توسعه یافته دانست و گفت: برای تحقق این مهم از تمام امکانات و ظرفیت ها به شکل مطلوب استفاده می شود.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز