خبرگزاری کار ایران

خرمی تاکید کرد؛

استفاده از پتانسیل بدنه کارشناسان در مدیریت شهری

asdasd
کد خبر : ۷۷۵۶۶۸

سرپرست روابط عمومی و امور بین الملل شهرداری مشهد با تاکید بر دیده شدن کارشناسان و نیروهای فعال دوره های پیش گفت: تاکید بر این است فرصتی برای کارشناسان این حوزه که تاکنون دیده نشده اند، ایجاد کنیم.

به گزارش خبرنگار ایلنا از مشهد، مجید خرمی در مراسم تکریم و معارفه مدیر روابط عمومی شهرداری منطقه 5 با بیان مطلب فوق خاطرنشان کرد: پتانسیل زیادی در بدنه شهرداری و کارشناسان روابط عمومی وجود دارد که باید دید و شناسایی کرد؛ افراد توانمندی که باید مورد توجه قرار بگیرند.

وی با بیان اینکه حرفه ای بودن و تخصص افراد ملاک ارزشگذاری آنها است، افزود: نکته دیگری که در انتصابات مهم است، این است که افراد برگزیده در جهت تغییر، نشاط و حال خوب شهروندان گام بردارند. 

خرمی ضمن تاکید بر اینکه این باور نه به صورت سیاسی که کاملا قلبی باید باشد؛ اظهار کرد: تاکید بنده بر این است که روابط عمومی ها جدای از اطلاع رسانی، حتما در حوزه اطلاع یابی هم فعال باشند.

وی افزود: روابط عمومی باید رصد درستی از جامعه داشته باشد؛ به خصوص در این منطقه که قشرهای مختلف جامعه زندگی میکنند و حتی میزبان مهاجرانی از کشورهای دیگر نیز هستیم. 

خرمی ضمن اشاره به رفع مسائل مردم منطقه 5 مشهد تصریح کرد: با توجه به اینکه آمار تماس با 137 در این منطقه پایین است و مردم ترجیح می دهند حضوری مسائل شان را حل کنند، نیاز است تدبیری در این خصوص اندیشیده شود. 

سرپرست روابط عمومی و امور بین الملل شهرداری مشهد با بیان اینکه توقع معجزه در زمان کوتاه را نداریم، اظهار کرد: باید ریشه بی اعتمادی شهروندان پیدا و رفع مشکل شود، حتی اگر گام کوچکی هم در این خصوص برداشته شود اتفاق خوبی محسوب می شود. 

گفتنی است، در این مراسم حمید نیکوزاده به عنوان مدیر روابط عمومی منطقه 5 شهرداری معارفه و از خدمات مهدی حجتی تقدیر شد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز