خبرگزاری کار ایران

خانه گردشگری سلامت در اردبیل افتتاح شد

asdasd
کد خبر : ۷۷۵۵۲۶

در حاشیه اجلاس اکو و برای اولین بار در کشور، خانه گردشگری سلامت با حضور معاون گردشگری سازمان میراث‌فرهنگی کشور در محل یکی از خانه‌های تاریخی اردبیل افتتاح شد.

به‌ گزارش ایلنا، ظهر امروز در حاشیه اجلاس کشورهای عضو اکو و برای اولین بار در کشور خانه گردشگری سلامت با حضور ولی تیموری (معاون گردشگری سازمان میراث فرهنگی کشور) در محل یکی از خانه‌های تاریخی اردبیل افتتاح شد.

صغری فرشی (معاون گردشگری اداره کل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری استان اردبیل) در مراسم افتتاحیه بیان کرد: تشکیل کمیته مشورتی گردشگری سلامت و جذب و دعوت از استارت آپ‌های حوزه گردشگری سلامت از جمله برنامه‌های ما در خانه گردشگری سلامت استان خواهد بود.

او با اشاره به اولویت‌دار بودن جذب و تعامل با سرمایه‌گذاران بخش گردشگری سلامت از برگزاری دوره‌های آموزشی در راستای گردشگری سلامت در استان اردبیل خبر داد.

فرشی رسیدگی به امور اتباع منطقه قفقاز را جزء مهمترین اولویت‌های اداهر کل در این حوزه خواند و افزود: رسیدگی به مسائل و مشکلات گردشگران سلامت اتباع خارجی در برنامه‌های اداره کل میراث فرهنگی استان قرار دارد.

معاون گردشگری اداره کل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری استان اردبیل بیان کرد: این اقدامات در راستای تقویت صنعت گردشگری سلامت استان اردبیل است و نیازمند حمایت سایر دستگاه‌های مرتبط با این حوزه است.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز