خبرگزاری کار ایران

با حضور استاندار البرز؛

بزرگترین رویداد استارتاپی استان البرز برگزار شد

asdasd
کد خبر : ۷۳۱۲۷۶

استاندار البرز گفت: فعالان استارت آپ‌ها گنجینه ارزشمندی از منابع انسانی هستند که با توجه ویژه آنها را حمایت و همراهی خواهیم کرد.

به گزارش ایلنا، عزیزاله شهبازی در همایش همسو با کارآفرینان با حضور فعالان استارت آپی و مدیران استارت آپ‌های موفق کشور در سالن شهیدان نژادفلاح کرج با تاکید بر اهمیت فعالیت استارت آپ ها در دنیای امروز، افزود: اساسا با فناوری های گذشته نمی‌توان بسترهای اشتغال پایدار را فراهم کرد از این رو بر اهمیت فعالیت این بخش باور راسخ داریم.

وی ادامه داد: کشورهای صنعتی پیشرفته به این سو آمده اند که فناوری های جدید و نوین برای ایجاد اشتغال استفاده کنند.

شهبازی با عنوان اینکه کلانشهر کرج نیز در البرز قطب استارت آپی استان شده است، افزود: روز اول که وارد البرز شدیم جمع کثیری از کسانی که خانه استارت آپ ها را تشکیل داده اند دیدار و گفتگو کردم.

استاندار البرز اضافه کرد: با توجه به اهمیت این امر مشاوری هم تحت عنوان مشاور استارت آپی استاندار البرز برای ارتباط تنگاتنگ و نزدیک با فعالان این عرصه منصوب کردیم.

وی گفت: فعالان استارت آپ ها گنجینه ارزشمندی از منابع انسانی هستند که با توجه ویژه آنها را حمایت و همراهی خواهیم کرد.

شهبازی افزود: تریبون را دست جوانان و علاقمندان فعال در این عرصه می دهیم تا برنامه های خود را اعلام کنند.

 

اکوسیستم استارتاپی کرج" چهارساله شد

احمدخیری، معاون اجتماعی سازمان فرهنگی اجتماعی و ورزشی شهرداری کرج گفت: "خانه استارتاپ کرج " استان البرز، برای اولین بار در کشور به همت مدیریت شهری کرج افتتاح و راه اندازی شده که در نوبه خود تجربه بی‌نظیر و به عنوان یک مدل موفق در کشور محسوب میشود.

وی افزود: طی انعقاد تفاهم نامه همکاری بین شهرداری کرج، وزارت ورزش و جوانان و وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات مقرر شد این تجربه از طریق وزارت ورزش و جوانان به سایر مراکز استانها نیز منتقل شود.

این مسئول عنوان کرد: هم اکنون در مراغه، تبریز، شیراز و اهواز خانه های استارتاپ با الگو پذیری از مجموعه مدیریت شهری کرج تشکیل و مقررشده که تیمی از کرج در مراکز استانها حضور پیدا کند و این تجربه را به سایر استانها منتقل نماید.

خیری ایجاد اشتغال پایدار در کرج و استان البرز و توسعه اقتصاد شهری را از اهداف  ورود مدیریت شهری به حوزه استارتاپها عنوان کرد و یاد آورشد: خانه استارتاپ به عنوان مرکز توانمند سازی و تسهیل گری کسب وکارهای نوپا بر اساس مشارکت دستگاههای مختلف از جمله استانداری البرز، اداره کل فناوری اطلاعات و ارتباطات استان و پارک علم و فناوری البرز، شهرک صنعتی استان البرز، اتاق بازرگانی البرز، اداره کل ورزش و جوانان و سایر دستگاههای مختلف استان به همت شهرداری کرج ایجاد شده است.

خیری با بیان اینکه خانه استارتاپ مکانی برای تبدیل ایده به پدیده و استقرار تیمهای استارتاپی است، بیان کرد: افرادی که ایده دارند میتوانند در رویدادهای استارتاپی مانند همسو ضمن آشنایی با الگوهای کسب وکارهای نوین به توسعه ارتباطات بپردازند.

وی تاکیدکرد: طی چهار سال گذشته بیش از ۲۰۰ رویداد کارآفرینی درشهرکرج برگزار شده که رویداد همفکر از پر تکرار ترین آنهاست و به صورت هفتگی برگزار می‌شود و توانسته سهم به سزایی در جذب جوانان به فعالیتهای استارتاپی و کارآفرینی ایفا کند.

معاون اجتماعی سازمان فرهنگی اجتماعی ورزشی شهرداری کرج اضافه کرد: در این راستا، بزرگترین رویداد استارتاپی استان با عنوان  "همسو با کارآفرینان" با حضورهزارو 400 فعال استارتاپی اکوسیستم برگزار شد.

این مسئول گفت: گفتگو با کارآفرینان، برپایی نمایشگاه استارتاپی و فرصت توسعه ارتباطات از جمله برنامه های این رویداد است.

 

گفتنی است بزرگترین رویداد استارتاپی استان البرز عصر امروز با حضور کارآفرینان موفق کشور همچون مسعودطباطبایی مدیرعامل علی بابا، سعیدسعادت بنیانگذار مجتمع فنی تهران، امیرحسین موسوی مدیرروابط عمومی دیجی کالا ، محمدرستمی مدیر فنی شیپور، شایان شلیله بنیانگذار شبکه تبلیغات، علی حاجی محمدی بنیانگذار همیاروردپرس، محمدشهرمیانی مدیرمنابع انسانی رهنما و محمدحسین امیری مدیرعامل خدمات حقوقی وینداد، برگزار شد.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز