خبرگزاری کار ایران

شهبازی در حاشیه معارفه سعید ناجی مطرح کرد:

معاونت سیاسی، امنیتی و اجتماعی، باید زمینه‌ساز توسعه همه جانبه و متوازن باشد

asdasd
کد خبر : ۷۳۱۰۴۹

استاندار البرز گفت: امید است سرپرست معاونت سیاسی، امنیتی و اجتماعی با توجه به تجارب و ویژگی‌های خود اسباب اتحاد، انسجام و وفاق سیاسی و اجتماعی البرز را بیش از پیش فراهم کند.

به گزارش ایلنا، عزیزاله شهبازی در جلسه معارفه سرپرست معاونت سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری البرز که صبح پنجشنبه در حوزه استاندار صورت گرفت، با تبیین شرایط و ظرفیت‌های حوزه های مختلف استان، افزود: این پست دارای حساسیت های ویژه ای است.

وی ادامه داد: تنوع اقوام، مهاجرپذیری، تراکم بالای جمعیت، نرخ بالای با سوادی استان، صنایع فعال، ظرفیت‌های گردشگری، محورهای مواصلاتی ملی در استان، حضور اتباع خارجی، فضای سبز و... البرز را از سایر استان ها متمایز می کند.

شهبازی گفت: البرز در بسیاری از عرصه‌های سیاسی، اجتماعی، امنیتی، فرهنگی، اقتصادی و... در کشور حائز اهمیت است.

وی افزود: فردی که در جایگاه معاونت سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری قرار می گیرد، مسلط به امور مربوطه، با دانش، باانگیزه، علاقمند به کار، عمران، آبادانی و توسعه همه جانبه کشور است، همچنین طی هم افزایی و همدلی با اقوام، احزاب و عموم مردم به رشد متوازن می اندیشد.

استاندار البرز اضافه کرد: امید است دکتر سعید ناجی سرپرست معاونت سیاسی، امنیتی و اجتماعی با توجه به تجارب و ویژگی های خود اسباب اتحاد، انسجام و وفاق سیاسی و اجتماعی البرز را بیش از پیش فراهم کند.

وی گفت: اکنون به ذهن مشترکی رسیده ایم و بستر برگزاری انتخابات پیش رو را مهیا خواهیم کرد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز