خبرگزاری کار ایران

رئیس پلیس راهور یزد خبر داد:

آغاز طرح تابستانه پلیس راهور در یزد

asdasd
کد خبر : ۷۷۲۵۳۸

رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی استان یزد از آغاز طرح تابستانه پلیس راهور در استان و همزمان با سراسر کشور خبر داد.

به گزارش خبرنگار ایلنا، سرهنگ محمدپورشمس اظهار داشت: طرح تابستانی پلیس راهور از امروز آغاز و تا اوایل مهر ماه اجرای این طرح ادامه دارد.

وی با بیان اینکه طرح تابستانی پلیس راهور همه ساله با شروع سفرهای تابستانی اجرایی می‌شود، افزود: در این طرح پلیس راهنمایی و رانندگی از تمام گشت‌های خودرویی و موتوری خود جهت گشت زنی و استقرار در نقاط دارای ترافیک و حادثه خیز استفاده می‌کند.

رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی استان یزد هدف از اجرای این طرح را برقراری امنیت ترافیکی شهروندان و مسافران و فراهم کردم شرایطی برای سفر بی خطر مردم عنوان کرد.

وی یادآور شد: همکاران ما در ایام تعطیلات تابستانی در محل تردد مسافران، تفرجگاه‌ها، محدوده پارک‌ها و مکان استقرار مسافران حضور گسترده‌تری خواهند داشت.

رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی استان یزد با تاکید بر اینکه پلیس در زمینه تخلفات حادثه ساز نظیر سبقت و سرعت غیرمجاز، عدم استفاده از کمربند و استفاده از تلفن همراه هنگام رانندگی به طور جدی برخورد می کند، افزود: رانندگان نسبت به رعایت قوانین و مقررات راهنمایی و رانندگی دقت کافی داشته باشند.

سرهنگ پورشمس در پایان ابراز امیدواری کرد با اجرای این طرح، شاهد کاهش تصافات و رعایت بیش از پیش قانون و مقررات از سوی رانندگان و راکبان وسایل نقلیه نقلیه باشیم.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز