خبرگزاری کار ایران

رئیس شورای سیاست‌گذاری ائمه جمعه کشور در گفت‌وگو با ایلنا:

درباره دلایل عدم اقبال برخی افراد به نماز جمعه مفصل مطالعه کردیم

asdasd
کد خبر : ۷۷۲۱۹۹

رئیس شورای سیاستگذاری ائمه جمعه کشور، با تأکید بر اینکه درباره افرادی که به نماز جمعه نمی‌آیند و دلایلی که دارند، به صورت مفصل مطالعه و بررسی می‌کنیم، گفت: انشاءالله بتوانیم این مسیر را درست کنیم.

حجت الاسلام والمسلمین محمدجواد حاج علی اکبری در حاشیه مراسم بزرگداشت شهید خرسند امام جمعه فقید کازرون که در قم برگزار شد، در گفت‌وگو با خبرنگار ایلنا، اظهار داشت: ترور آخر ناجوانمردی است و شهید خرسند امام جمعه فقید کازرون هم یکی از شهدای ترور هستند.

وی افزود: معمولا کسانی که منطق، عقلانیت و عاطفه نداشته و حرفی هم برای گفتن ندارند، به اقداماتی مثل ترور دست می‌زنند که آخرین حد ناجوانمردی است و البته این اقدامات هم هیچ وقت به نفع کسانی که این راه را می‌روند نبوده است، بلکه بالعکس باعث ترویج افکار و اندیشه فرد ترور شده می‌شود.

رئیس شورای سیاست‌گذاری ائمه جمعه کشور در پاسخ به سؤال دیگر خبرنگار ایلنا مبنی بر اینکه چرا انتظاری که با ورود شما به نهاد نمازجمعه ایجاد شد تا شاهد اقبال بیشتر مردم و جوانان به نمازجمعه باشیم، محقق نشد، گفت: کارهای زیادی باید شود؛ از همزبانی با جوانان، شناخت عالم جوانی، ارتباط نزدیک و صمیمانه با ایشان، اعتماد به آن‌ها و ایجاد زمینه برای مشارکت آن‌ها و ...، یک فهرستی است که باید مورد توجه باشد.

حجت الاسلام و المسلمین حاج علی اکبری در پاسخ به این سؤال که آیا در مورد کسانی که به نمازجمعه نمی‌آیند و دلایل آنان، بررسی و مطالعات داشته‌اید؟ گفت: بله؛ این موضوع را به صورت مفصل مطالعه و بررسی کردیم و ان‌شاءالله بتوانیم این مسیرها را درست کنیم.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز