خبرگزاری کار ایران

بامداد امروز رخ داد؛

29 کشته و مجروح در تصادف مرگبار محور کاشان- قم

asdasd
کد خبر : ۷۷۲۰۶۳

رئیس مرکز مدیریت حوادث و فوریت های پزشکی قم از وقوع تصادفی مرگبار در اتوبان کاشان – قم خبر داد.

به گزارش ایلنا، محمد شهیدی با اشاره به حادثه مرگبار تصادف یک دستگاه اتوبوس با یک تریلر اظهار کرد: ساعت ۲:۵۹ بامداد امروز حادثه برخورد یک دستگاه اتوبوس مسافربری با یک دستگاه تریلر در ۴۰ کیلومتری قم در بزرگراه کاشان- قم به اورژانس قم گزارش شد.
 
وی بیان کرد: در کمتر از ۴ دقیقه نخستین آمبولانس به محل حادثه اعزام شده و پس از آن نیز نسبت به اعزام ۳ دستگاه آمبولانس و یک دستگاه اتوبوس آمبولانس اقدام شد.
 
رئیس مرکز مدیریت حوادث و فوریت‌های پزشکی قم تصریح کرد: در این حادثه متاسفانه یک مرد ۴۵ ساله و یک مرد ۲۵ ساله از سرنشینان اتوبوس که از یاسوج عازم تهران بود جان باختند.
 
وی یادآور شد: ۲۷ نفر مصدوم دیگر این حادثه به مراکز درمانی شهید بهشتی و فرقانی منتقل شده‌اند که در بین آنها مورد بدحال گزارش نشده است.
 
سرهنگ مختار پناهی رئیس پلیس راه فرماندهی انتظامی استان قم گفت: یک دستگاه اتوبوس که از مقصد یاسوج به تهران در حال حرکت بود ساعت ۳ و پنج دقیقه بامداد امروز در کیلومتر۳۰ محور کاشان به قم (روبروی مجتمع مارال ستاره) - با یک دستگاه تریلر که در پارکینگ متوقف بود برخورد کرد.
 
 افزود: در این حادثه ۲ نفر کشته و ۱۸ نفر زخمی شدند که زخمی شدگان با اتوبوس آمبولانس اورژانس به مراکز درمانی منتقل شدند.
 
وی گفت: تعدادی از مجروحین بصورت سرپائی درمان و مرخص شدند و ۶ نفر نیز که دچار شکستگی شده بودند تحت درمان تکمیلی‌تر قرار گرفتند.
 
سرهنگ  پناهی، عدم توجه راننده اتوبوس به جلو و خواب آلودگی وی را علت این سانحه اعلام کرد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز