خبرگزاری کار ایران

گشایش نمایشگاه گل و گیاه در قزوین

asdasd
کد خبر : ۷۷۱۹۳۰

نهمین نمایشگاه گل و گیاه روز دوشنبه همزمان با عرضه گیاهان دارویی و صنایع دستی در شرکت بین المللی قزوین افتتاح شد.

به گزارش خبرنگار ایلنا در قزوین، این نمایشگاه‌های از ۲۰ تا ۲۴ خرداد ماه به مدت پنج روز در محل دائمی نمایشگاه‌های بین المللی استان قزوین برای بازدید علاقه مندان دایر است.

۵۰ شرکت کننده در این نمایشگاه محصولات و تولیدات خود را در زمینه گیاهان دارویی و صنایع دستی در فضایی به مساحت ۲ هزار متر مربع عرضه کرده‌اند.

مدیر عامل شرکت نمایشگاه بین المللی استان قزوین در این زمینه گفت: برقراری ارتباط بین تولیدکنندگان و مصرف کنندگان، ارائه توانمندیهای مشارکت کنندگان و فعالان در امر گل و گیاه و گیاهان دارویی و معرفی توانمندی‌های استان‌ها در زمینه صنایع دستی، ایجاد فضا جهت برقراری ارتباط مستقیم بین مصرف کننده و تولید کننده و … از جمله اهداف برپایی این نمایشگاه‌ها است.

علی اصغر حاجی محمدی اضافه کرد: نمایشگاه گل و گیاه در قالب اولین فروشگاه گل و گیاه در فضایی به مساحت ۲ هزار متر مربع برپا شده است.

نهمین نمایشگاه گل و گیاه، همزمان با نمایشگاه گیاهان دارویی و صنایع دستی در مدت برگزاری از ساعت ۱۵ تا ۲۱ در محل دائمی نمایشگاه‌های بین المللی استان قزوین جهت بازدید علاقه مندان دایر خواهد بود.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز