خبرگزاری کار ایران

در تهران برگزار شد؛

غرفه گیلان میزبان بازدیدکنندگان نمایشگاه گردشگری و صنایع وابسته

asdasd
کد خبر : ۷۲۷۷۹۴

در دومین روز از برگزاری نمایشگاه بین المللی گردشگری و صنایع وابسته، غرفه اداره کل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری گیلان میزبان خیاطیان معاون توسعه مدیریت سازمان مرکزی ، دلبری مدیرکل امور استان‌ها، مدیران ارشد کشوری، ستادی و استانی بود.

به گزارش ایلنا از رشت، شهرود امیرانتخابی در حاشیه این دیدار و بازدیدها گفت: برگزاری نمایشگاه‌های تخصصی در ایجاد وحدت رویه و بستر همفکری در ارتقای صنعت گردشگری فرصتی مناسب در معرفی پتانسیل های استانی دارد.

مدیرکل میراث فرهنگی گیلان، افزایش کیفیت خدمات را از مهمترین عناوین برنامه ها در ایجاد بسترهای انتخاب مقاصد سفر دانست و اذعان داشت: بالا بردن سطح دانش و برگزاری دوره های آموزش تخصصی و به دنبال آن ارائه خدمات نوین از سوی فعالان گردشگری، رضایت گردشگران را محقق می سازد. 

امیرانتخابی ضمن تقدیر از حضور مدیران ارشد کشوری، ستادی و استانها و بازدید از زحمات خادمان این صنعت در استان گیلان، توجه به ارکان فرهنگی استانی و هویتی هر منطقه را از ضروریات دانست و تاکید کرد: این موضوع به صورت جدی در فعالیت های سفرهای نوروز 98 دنبال می شود.

مدیرکل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری گیلان ضمن دعوت از مسئولین و فعالان صنعت گردشگری در روزهای برگزاری نمایشگاه گردشگری و صنایع وابسته ادامه داد: در این نمایشگاه با ارائه محصولات صنایع دستی، اجرای موسیقی محلی، نمایش پوشش محلی اقوام و معرفی جاذبه های گردشگری گوشه ای از تلاشهای فعالین گردشگری گیلان به نمایش گذاشته شده است.

نمایشگاه بین المللی گردشگری و صنایع وابسته هم اکنون در محل دائمی نمایشگاه های تهران در حال برگزاری است و تا 26 بهمن نیز ادامه دارد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز