خبرگزاری کار ایران

در مراسمی با حضور اصحاب فرهنگ و ادب یزد؛

از یک پژوهشگر یزدی تجلیل می شود

asdasd
کد خبر : ۷۷۱۵۴۴

طی مراسمی با حضور اصحاب فرهنگ و ادب یزد، از حسین مسرت، پژوهشگر و نویسنده یزدی تقدیر خواهد شد

به گزارش ایلنا، مجید جوادیان‌زاده، مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان یزد گفت:  مراسم بزرگداشت حسین مسرت، نویسنده یزدی با تلاش خانه کتاب ایران در روز ٢٢ خردادماه سال جاری در محل سالن هلال احمر با حضور شخصیت‌های فرهنگی و ادبی استان برگزار می‌شود.

جوادیان‌زاده افزود: خانه کتاب با هدف گرامیداشت اهالی فرهنگ و هنر برای شناسایی مفاخر حوزه فرهنگ به منظور الگوسازی برای نسل جوان با رویکرد «ایران، تهران نیست» طرحی با عنوان عصر کتاب برگزار می‌کند که بزرگداشت حسین مسرت نیز در همین زمینه برگزار می‌شود.

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان یزد ادامه داد: از برنامه‌های این همایش رونمایی از کتاب‌های یادگار قلم و ارج‌نامه کاریز فرهنگ از آثار حسین مسرت و همچنین مستند زندگانی وی با عنوان عشق من دایره‌المعارف اثر محمدرضا حاجی غلامی مستندساز یزدی، رونمایی می‌شود.

جوادیان‌زاده گفت: سخنرانان ویژه این مراسم علی اصغر دادبه و فرید قاسمی  و همچنین نیکنام حسینی‌پور مدیرعامل موسسه خانه کتاب ایران و شخصیت‌های فرهنگی کشوری هستند.

وی بیان کرد: این مراسم با تلاش خانه کتاب ایران و همکاری اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی یزد، سازمان فرهنگی، اجتماعی و ورزشی یزد، انجمن اهل قلم، انجمن دوستداران کتاب و صدا و سیما مرکز یزد برگزار می‌شود.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز