خبرگزاری کار ایران

تسریع در رفع مشکلات شهرک های صنعتی البرز گامی موثر برای حل معضلات بیکاری

asdasd
کد خبر : ۷۷۱۰۴۶

معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری البرز گفت: با توجه به تاکیدات استاندار البرز مبنی بر رشد و گسترش فعالیت های اقتصادی در حوزه صنعت، ضرورت دارد توسعه و گسترش زیرساخت های شهرک های صنعتی در اولویت قرار بگیرد.

به گزارش ایلنا، علی درویش پور در جلسه ارائه گزارش عملکرد شرکت شهرک های صنعتی استان و طرح کسری زیر ساخت های شهرک های صنعتی گفت: با توجه به شعار سال رونق تولید و تاکید دولت  محترم بر توسعه اقتصادی می بایست نسبت به حوزه اشتغال اهتمام ویژه داشته باشیم.

وی با بیان اینکه یکی از اولویت های مهم نظام جمهوری اسلامی تامین رفاه و آسایش ملت شریف ایران است گفت: مهمترین مطالبه و دغدغه اصلی مردم وضعیت معیشتی مطلوب می باشد که در این راستا باید اهتمام ورزید.

علی درویش پور گفت: با توجه به تاکیدات استاندار البرز  مبنی بر رشد و گسترش فعالیت های اقتصادی در حوزه صنعت، ضرورت دارد توسعه و گسترش زیرساخت های  شهرک های صنعتی در اولویت قرار بگیرد.

وی ادامه داد: یکی از حوزه های اقتصادی فعال در استان البرز بخش صنعت است و برای ورود فعالان اقتصادی و سرمایه گذاری از وضعیت بسیار مطلوبی برخوردار است. 

معاون هماهنگی استانداری البرز تاکید کرد: استان البرز با توجه به توانایی ها و قابلیت هایی که دارد می بایست بعد از تهران توسعه یافته ترین استان باشد بنابراین ضرورت دارد  ما مسئولین در راستای رشد و آبادانی استان از هیچ تلاشی دریغ نورزیم.

درویش پور در ادامه گفت: رشد و آبادانی استان تنها با ایجاد اشتغال و رونق اقتصادی در حوزه صنعت میسر است لذا باید نسبت به توسعه شهرک های صنعتی اهتمام جدی داشته باشیم.

وی افزود: با حمایت و پشتیبانی از شرکت شهرک های صنعتی می توان در راستای حل معضل بیکاری استان گامی بلند برداشت چرا که جایگاه این شرکت در امر توسعه اقتصادی استان بسیار حائز اهمیت است.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز