خبرگزاری کار ایران

علی درویش‌پور:

ارائه بهترین خدمات، در خور شأن زائران حرم مطهر امام(ره) مورد تاکید است

asdasd
کد خبر : ۷۶۸۰۲۹

معاون استاندار البرز گفت: مجموعه مسئولان مربوطه در برگزاری هرچه با شکوه تر مراسم ارتحال و همچنین اطلاع‌رسانی و آگاه‌سازی نسل جوان نسبت به آرمان‌های امام خمینی اهتمام ورزند.

به گزارش ایلنا؛ علی درویش پور در جلسه برنامه ریزی و هماهنگی دستگاه های اجرایی استان برای برگزاری مراسم ارتحال حضرت امام(ره)، گفت: دستگاه‌های اجرایی استان در آماده‌سازی شهر برای برگزاری برنامه‌های فرهنگی و مذهبی به مناسبت سالروز ارتحال حضرت امام(ره) توجه ویژه داشته باشند. 

وی با تاکید بر ضرورت برگزاری هرچه باشکوه تر مراسم ارتحال افزود: با توجه به شرایط جامعه و موقعیت جمهوری اسلامی در منطقه و همچنین در سطح بین‌الملل، دستگاه‌های اجرایی باید در امر اطلاع رسانی مراسم و همچنین آگاه سازی نسل جوان نسبت به آرمان‌های امام(ره) توجه ویژه داشته باشیم. دستگاه‌های انتظامی و امنیتی موظف هستند تا امنیت و آسایش کامل زائران را تامین کنند. تمامی شهرستان‌های البرز در ارائه خدمات به زائرین هماهنگی و همکاری لازم را داشته باشند.

درویش‌پور گفت: بازدید میدانی از دستگاه‌های اجرایی باید به طور مرتب تا سالروز ارتحال حضرت امام برای انسجام و هم افزایی بیشتر انجام شود. 

وی افزود: حضور مدیران استانداری البرز و همچنین مدیران ارشد دستگاه های اجرایی استان  در مرقد مطهر و میثاق با آرمان‌های حضرت امام از دیگر برنامه هایی است که در این ایام برگزار خواهد شد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز