خبرگزاری کار ایران

تولیت آستان قدس رضوی در دیدار با اصحاب رسانه تأکید کرد؛

ضرورت استفاده از ابزار هنر، خلاقیت و نوآوری در تولید برنامه‌های مذهبی

asdasd
کد خبر : ۷۷۰۱۸۶

تولیت آستان قدس رضوی گفت: با نام امام رضا(ع) گام‌های مفید و مؤثری متناسب با شأن و منزلت حضرت رضا(ع) برداریم.

به گزارش ایلنا از مشهد حجت الاسلام احمد مروی در دیدار جمعی از اصحاب رسانه و فعالان فضای مجازی در حرم مطهر رضوی، با تأکید بر اینکه از انتقادات دلسوزانه شما استقبال می‎کنیم، اظهار داشت: امیدواریم با عنایت حضرت رضا(ع) در مسیر مورد رضای خداوند متعال قرار بگیریم.

وی با تاکید بر لزوم تولیدات برنامه‌های کیفی از حرم مطهر رضوی در صداوسیما، گفت: باید اثرگذاری برنامه‌های تولیدی و استفاده از جاذبه‌های هنری در این آستان ملکوتی همواره مورد توجه قرار داشته باشد.

حجت الاسلام  مروی خاطرنشان کرد: مسئولان آستان قدس رضوی باید پاسخگوی اصحاب رسانه باشند و زمینه پاسخگویی بخش‌های مختلف فراهم شود؛ سیاست ما بر این است که گزارش مبهم و دو پهلو به مردم ارائه نکنیم و تمامی اطلاع رسانی‌ها به صورت شفاف و مستند باشد.

تولیت آستان قدس رضوی با تأکید بر استفاده از ظرفیت‌های فضای مجازی در تبیین معارف رضوی، گفت: مشهد در حوزه رسانه‌ای ظرفیت بسیار خوبی دارد و به اعتبار انتصاب رسانه‌ها به شهر امام رضا(ع) باید این عهد را ببندیم که معنویت، اخلاق و فضائل اخلاقی بر همه بخش‌های رسانه‌ای سایه افکنده باشد و فعالیت رسانه‌ای در این شهر الگو باشد.

وی با اشاره به بهره مندی از ظرفیت‌های نسل جوان، افزود: حتما در کنار بهره‌گیری از ظرفیت پیشکسوتان، از نیروهای جوان استفاده می‌کنیم و به تمام معاونان آستان قدس تأکید می کنیم که مدیران خود را از بین جوانان انتخاب کنند و باید تلاش کنیم جوانان را به مرور رشد دهیم و کارها را به آن‌ها واگذار کنیم.

تولیت آستان قدس رضوی با اشاره بر ضرورت نقد در جامعه افزود: برای حمایت و یا سکوت در برابر افراد، جریانات و اتفاقات باید حجت شرعی داشته باشیم؛ نباید حق را کتمان کنیم، آن جایی که حق را می‌دانیم باید بگوییم.

وی با بیان اینکه دشمن درصدد القای یأس و ناامیدی در جامعه نسبت به نظام و اسلام است، تصریح کرد: هرچند مردم از برخی کم کاری‌ها ناراضی هستند اما این انقلاب دستاوردهای بسیاری داشته است که بایستی در کنار انعکاس مشکلات مردم و پیگیری رفع آنها، این دستاوردها به درستی برای مردم تبیین شود.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز