خبرگزاری کار ایران

برنامه‌های خانه کارگر قزوین در مراسم هفته کارگر اعلام شد

asdasd
کد خبر : ۷۵۰۷۳۹

دبیر اجرایی خانه کارگر استان قزوین گفت: هفته کارگر با پیش بینی برنامه های متنوع فرهنگی، ورزشی و تجلیل از کارگران در قزوین برگزار می شود.

به گزارش خبرنگار ایلنا از قزوین، جلسه ستاد هفته کارگر استان قزوین روز یکشنبه با حضور نمایندگان تشکل‌های کارگری، کارفرمایی و ادارات کار و تأمین اجتماعی در دانشگاه  کار قزوین در شهر الوند برگزار شد.

عید علی کریمی دبیر اجرایی خانه کارگر در این نشست گفت: نام گدازی امسال به نام رونق تولید در شرایط حساس کنونی از اهمیت ویژه ای برخوردار است و باید با تلاش مضاعف برای عملی شدن این شعار تلاش کنیم.

وی بیان کرد: اینکه در همین ابتدای سال شاهد تعطیل بودن فعالیت تولیدی در کارخانه‌های استان هستیم زیبنده نیست و اگر بخواهیم تولید رونق بگیرد باید تلاش ما نیز بیشتر شود اما با گذشت یک ماه از نوروز همچنان فعالیت برخی واحدها آغاز نشده است.

کارگران به یاری سیل زدگان می‌شتابند

کریمی با ابراز همدردی کارگران با سیل زدگان اظهار داشت: کارگران استان نیز ضمن نگرانی و ابراز همدردی با سیل زدگان در حد توان خود با جمع آوری کمک‌های نقدی و جنسی خود به یاری آسیب دیدگان شتافته‌اند و این کمک‌ها همچنان ادامه خواهد یافت و بزودی کاروان دیگری از هدایای کارگران به استان‌های لرستان، خوزستان و گلستان ارسال می‌شود.

اجرای برنامه های متنوع در روز جهانی کارگر

دبیر اجرایی خانه کارگر استان قزوین یادآور شد: هفته کارگر و معلم همزمان شده لذا از رسانه‌های گروهی انتظار داریم با اطلاع رسانی مناسب نسبت به تبلیغ برنامه‌ها در این ایام اقدام لازم را انجام دهند.

کریمی گفت: با هماهنگی انجام شده استاندار قزوین در همایش روز کارگر شرکت خواهد کرد و در این هفته برنامه‌های متنوعی تدارک دیده شده که انتظار داریم اکثر کارگران در آن شرکت کنند.

وی اظهار داشت: جلسات هماهنگی روز کارگر در مرکز استان برگزار می‌شود و با شورای شهر و شهرداری هماهنگی لازم صورت گرفته تا برای تأمین اتوبوس و جابجایی کارگران و خانواده‌ها اقدام شود.

دبیر اجرایی خانه کارگر استان قزوین تصریح کرد: تجدید میثاق با آرمان‌های شهدا، دومین دوره مسابقات قرآنی کارگران، حضور کارگران در نمازهای جمعه، پیاده روی خانوادگی کارگران، نشست مشترک شکل‌های کارگری و کارفرمایی، تجلیل از کارگران شهرداری، همایش شوراها و تشکل‌های کارگری، معرفی کارگران نمونه کشوری و تجمع یا راهپیمایی روز کارگر از برنامه‌های این هفته در قزوین است.

وی بیان کرد: همچنین نواختن زنگ کار در مدارس، زنگ ورزش در کارگاه‌ها، تجلیل از زنان کارگر و برگزاری سیزدهمین جشنواره نشان خدمت به قانون کار و همایش ملی کار و برگزاری مسابقات ورزشی از دیگر برنامه‌های جنبی هفته کارگر در قزوین است.

 

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز