خبرگزاری کار ایران

معصومه مرادیان تاکید کرد:

می‌توانیم اتفاقات نیک و بزرگی را در استان قزوین رقم بزنیم

asdasd
کد خبر : ۷۱۹۵۷۸

مدیرکل دفتر مدیریت عملکرد، بازرسی و امور حقوقی استانداری قزوین گفت: می‌توانیم اتفاقات نیک و بزرگی را در استان رقم بزنیم.

به گزارش خبرنگار ایلنا از قزوین، معصومه مرادیان در مراسم راه‌اندازی دفتر نمایندگی خبرگزاری ایلنا در استان قزوین اظهار کرد: رسانه‌ها بازوان قدرتمند و توانمند دولت هستند که حمایت‌های همه‌جانبه از اصحاب رسانه به‌ویژه جوانان عرصه خبر ضروری است.

وی با بیان اینکه دفتر نمایندگی خبرگزاری ایلنا مایه خیر و برکت کنار دیگر رسانه‌های استان است، افزود: هر چقدر به انتخابات مجلس نزدیک می‌شویم رسانه‌ها مستحکم‌تر و با اراده‌تر از گذشته در فعالیت‌های اجتماعی و رسانه‌ای باید گام بردارند.

مدیرکل دفتر مدیریت عملکرد، بازرسی و امور حقوقی استانداری قزوین ادامه داد: هدف مقدس رسانه‌ها باید حمایت از انقلاب و اهداف نظام باشد و هر کس در این راستا حرکت کند گام ارزنده محسوب می‌شود.

مرادیان اضافه کرد: با وحدت، انسجام و همدلی بزرگان، افراد و چهره‌های شناخته شده استان قزوین می‌توانیم اتفاقات نیک و بزرگی را در استان رقم بزنیم.

وی خاطرنشان کرد: از حضور حجت‌الاسلام سید ناصر قوامی، رئیس شورای اصلاح طلبان استان قزوین در مراسم راه‌اندازی دفتر نمایندگی خبرگزاری ایلنا که پدر معنوی اصلاح‌طلبان است و در راستای اصلاح‌طلبی گام بر می‌دارد قدردانی می‌شود .

این مسئول در پایان تصریح کرد: باید با حرکت در مسیر اعتدال و همگامی و همسویی با نظام در تحقق اهداف انقلاب اسلامی گام برداریم

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز