خبرگزاری کار ایران

کشف 90 کیلوگرم تریاک در کرمانشاه

asdasd
کد خبر : ۷۷۰۱۶۸

رئیس پلیس مبارزه با مواد مخدر استان کرمانشاه گفت: با تلاش ماموران ۳۰ کیلوگرم تریاک در شهر کرمانشاه از یک باند حرفه ای کشف شد.

به گزارش ایلنابه نقل از  پایگاه خبری پلیس، سرهنگ «علیرضا دلیری» اعلام کرد: پس از اطلاع مأموران مبارزه با مواد مخدر استان مبنی بر اینکه یک باند تهیه و توزیع مواد مخدر در شهر کرمانشاه قصد انتقال مقداری مواد را دارد، رسیدگی به موضوع در دستور کار قرار گرفت.

وی ادامه داد: پلیس با انجام کارهای اطلاعاتی و استفاده از شگردهای خاص موفق به شناسایی محل تردد خودروی حامل مواد مخدر که یک دستگاه پژو پارس بود شد و نسبت به توقیف آن اقدام کرد.

دلیری تصریح کرد: در بازرسی از این خودرو ۳۰ کیلوگرم ماده مخدر از نوع تریاک کشف و ۲ نفر نیز دستگیر و به مراجع قضائی معرفی شدند.

60 دستگاه اجاق گاز قاچاق در کنگاور کشف شد

فرمانده انتظامی کنگاور گفت: با تلاش مأموران پلیس شهرستان، ۶۰ دستگاه انواع اجاق گاز قاچاق به ارزش ۷۰۰ میلیون ریال کشف شد.

به گفته الهیاری  کاراگاهان پلیس آگاهی کنگاور با رصدهای اطلاعاتی خود موفق به شناسایی یک دستگاه کامیون باری حامل کالای قاچاق شده و نسبت به متوقف کردن آن اقدام کردند.

وی تصریح کرد: در بازرسی از خودرو ۶۰ دستگاه انواع اجاق گاز قاچاق که طبق نظر کارشناسان ارزش آن به ۷۰۰ میلیون ریال می‌رسد، کشف شد.

 

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز