خبرگزاری کار ایران

اجرای طرح کافه زندگی با هدف ارتقای سلامت روان اجتماعی جامعه در یزد

asdasd
کد خبر : ۷۶۹۴۴۴

سرپرست بهزیستی استان یزد از اجرای طرح کافه زندگی با هدف ارتقای سلامت روان اجتماعی جامعه در یزد خبر داد.

به گزارش خبرنگار ایلنا، نادر هومنیان با تاکید بر لزوم ارتقای سلامت روان اجتماعی اظهار داشت: ارتقای سلامت روان اجتماعی، گسترش مسئولیت های اجتماعی و افزایش نشاط اجتماعی همچنین پیشگیری از آسیب های اجتماعی مهم‌ترین اهداف این طرح است.

وی با بیان اینکه مناسب ترین شیوه برای کاهش بروز آسیب های اجتماعی ارتقای سلامت روان در جامعه است خاطر نشان کرد: آموزش مستمر و افزایش آگاهی عمومی به طرق مختلف ضامن سلامت روان اجتماعی جامعه خواهد بود.

هومنیان اضافه کرد: این طرح طی تفاهم نامه‌ای که بین بهزیستی و هتل های زنجیره ای مهر منعقد شده اجرا می شود.

 سرپرست بهزیستی استان یزد به تشریح جزئیات مفاد این تفاهم نامه پرداخت و عنوان کرد: بر اساس این تفاهم نامه بهزیستی متعهد به برگزاری دوره های آموزشی و برنامه های تسهیلگری است که طی دوره های مختلف برگزار می شود.

وی بیان داشت: این دوره ها شامل برگزاری کارگاه، گروه آموزشی، جلسات نقد و تحلیل های روانشناختی، آثار ادبی و هنری همچنین تأمین محتوا و تسهیل گر و مواردی از این دست است.

سرپرست بهزیستی استان یزد افزود: بر اساس تفاهم نامه، هتل های زنجیره ای مهر نیز متعهد به تأمین مکان آموزش، برنامه ریزی اجرایی، مشارکت و اطلاع رسانی عمومی و مستندسازی طرح شده اند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز