خبرگزاری کار ایران

بیوه سیاه، بیوه سفید در کانون ملی منتقدان نقد می‌شود

asdasd
کد خبر : ۷۶۸۲۶۸

نشست نقد و بررسی نمایش «بیوه سیاه، بیوه سفید» به کارگردانی حسن جودکی از سوی کانون ملی منتقدان تئاتر ایران برگزار می‌شود.

به گزارش ایلنا، تازه‌ترین برنامه نقد تئاتر، روز چهارشنبه (۸ خرداد) با نقد و بررسی نمایش «بیوه سیاه، بیوه سفید» به کارگردانی حسن جودکی در عمارت نوفل‌لوشاتو برگزار می‌شود.

تازه‌ترین برنامه دوشنبه‌های نقد تئاتر، با دو روز تاخیر به دلیل تعطیلات لیالی قدر، امشب ساعت ۲۳ و پس از پایان اجرا، در سالن شماره یک عمارت نوفل‌لوشاتو، برگزار می‌شود و در این نشست علی جعفری فوتمی (منتقد و مدرس)، و رضا آشفته (منتقد، پژوهشگر و نویسنده) ضمن ارائه نقد و نظرشان درباره نمایش «بیوه سیاه، بیوه سفید» با عوامل گروه گفتگو خواهند کرد.

همچنین حسن جودکی (کارگردان و تهیه‌کننده این اثر) و مژگان خالقی (نویسنده و تک بازیگر نمایش) در این گفتگو شرکت می‌کنند.

«بیوه سیاه، بیوه سفید» با موضوع خشونت علیه زنان، به مصائب زندگی یک دختر افغان می‌پردازد که به دلیل تعصبات قومی و مذهبی کشته می‌شود.

نویسنده و تک بازیگر این نمایش مژگان خالقی، کارگردان و تهیه‌کننده حسن جودکی و طراح صحنه و لباس منوچهر شجاع هستند. همچنین سایر عوامل این اثر عبارتند از: آهنگساز، طراحی و ترکیب صدا: فرشاد فزونی، طراح نور: علی کوزه‌گر، طراح پوستر و بروشور: ایلیا تهمتنی، مدیر تولید و روابط عمومی: خسرو خالقی، دستیار کارگردان: الهه افخمی، مدیر صحنه: هستی خاندایی، عکاس: خسرو خالقی، محمدرضا رشیدعلی‌پور، مشاوره رسانه و تبلیغات: گروه تبلیغات پایگاه خبری تئاتر، تیزر: امیر سلیمانی، بهرام رامه.

«بیوه سیاه، بیوه سفید» تا ۱۳ خرداد ساعت ۲۲ در سالن شماره یک عمارت نوفل‌لوشاتو روی صحنه می‌رود.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز