خبرگزاری کار ایران

طی حکمی از سوی استاندار صورت گرفت؛

انتصاب مسئول کمیته حقوقی ستاد انتخابات استان قزوین

asdasd
کد خبر : ۷۶۶۵۰۶

با صدور حکمی از سوی استاندار قزوین، مدیر‌کل دفتر مدیریت عملکرد، بازرسی و امور حقوقی استانداری قزوین به‌عنوان عضو و مسئول کمیته حقوقی ستاد انتخابات استان منصوب شد.

به گزارش خبرنگار ایلنا در قزوین، با صدور حکمی از سوی عبدالمحمد زاهدی استاندار قزوین معصومه مرادیان به‌عنوان عضو و مسئول کمیته حقوقی ستاد انتخابات استان در امر برگزاری انتخابات یازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی منصوب شد.

متن این حکم به شرح است:

سرکار خانم مرادیان

با عنایت به عزم، اراده و تأکیدات دولت تدبیر و امید در برگزاری انتخابات باشکوه و بر مدار قانون، به‌موجب این حکم جنابعالی را با حفظ سمت به‌عنوان عضو و مسئول کمیته حقوقی ستاد انتخابات استان در امر برگزاری انتخابات یازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی منصوب می‌نمایم.

امید است با اتکال به الطاف الهی و بهره‌گیری از رهنمودهای مقام معظم رهبری و سیاست‌های  دولت تدبیر و امید، با انجام تمهیدات لازم و ضروری جهت برگزاری انتخابات شکوهمند، در شأن ملت بزرگ ایران که در آن حقوق انتخاب‌کنندگان و انتخاب شوندگان به‌عنوان حق‌الناس برابر مُرّ قانون و در فضایی توأم بانشاط و آرامش رعایت گردد، اهتمام نموده و با استفاده از کلیه امکانات و ظرفیت‌ها، ضمن هماهنگی و همکاری با رئیس ستاد انتخابات استان، در انجام وظایف محوله موفق باشید.


انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز