خبرگزاری کار ایران

اسدی بیان کرد؛

واحد متخلف زولبیا در آبیک پلمب شد/آلودگی آب شرب یک گاوداری‌

asdasd
کد خبر : ۷۶۶۳۴۹

کارشناس مسئول واحد بهداشت محیط شبکه بهداشت و درمان شهرستان آبیک گفت: یک واحد متخلف زولبیا و بامیه در شهرستان آبیک پلمب و به دادگاه معرفی شد.

به گزارش خبرنگار ایلنا از قزوین، رضا اسدی در جلسه شورای سلامت شهرستان آبیک اظهار کرد: با بررسی چاه‌های آب شرب مشخص شده کهحریم چاه‌های جدید مشخص نیست و دریچه‌ها در معرض عموم قرار دارد؛ مسیر دسترسی به چاه‌های جدید خاکعلی است و امکان تردد در زمان بارندگی وجود ندارد.

وی افزود: از درب ورودی شهرک کاسپین احتمال نفوذ آب در زمان سیل وجود دارد و باید به جای کیسه‌های گونی، حائل و دیوارکشی صورت گیرد.

کارشناس مسئول واحد بهداشت محیط شبکه بهداشت و درمان شهرستان آبیک ادامه داد: استخر چسبیده به چاه شماره 18 آب شرب شهر آبیک باید بررسی شود تا تهدیدکننده نباشد.

اسدی اضافه کرد: چاه برخی روستاها در مسیر رودخانه قرار دارد که می‌توان به چاه‌های آب روستاهای ابراهیم‌آباد، صمغ‌آباد و زیاران اشاره کرد و روستای انجیلاق هم در مسیر قنات قرار دارد و مسیر چاه روستای نوده هم در زمان سیل رانش کرده بود که باید مقاوم‌سازی و اصلاح و پاکسازی محیطی انجام شود.

وی عرضه زولبیا و بامیه در پیاده‌روها و مسیر روباز را غیربهداستی ذکر و خاطرنشان کرد: یک واحد فروش زولبیا و بامیه به دلیل مشکل شیمیایی در ماه مبارک رمضان پلمب و به دادگاه معرفی شد.

این کارشناس مسئول بیان کرد: آب یکی از گاوداری‌های مستقر در شهرستان آبیک طبق ازمایشات و نمونه‌برداری‌های انجام شده هر ماه آلوده است و به دلیل وجود خانوار ساکن نیاز است به وضعیت آب شرب این گاوداری سامان بخشیده شود.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز