خبرگزاری کار ایران

فرمانده انتظامی دماوند خبرداد:

قتل جوان دماوندی به ضرب گلوله

asdasd
کد خبر : ۷۶۵۸۱۲

فرمانده انتظامی شهرستان دماوند گفت: درگیری لفظی بین چند نفر در جاده روستای زان شهر آبسرد منجر به قتل یک جوان شد.

به گزارش ایلنا، محمد حسن محمدی گفت: در پی گزارش مردمی مبنی بر وقوع یک فقره قتل در جاده روستای زان شهر آبسرد ماموران انتظامی و پلیس آگاهی شهرستان دماوند بلافاصله در محل حاضر شدند.
 
وی افزود: بررسی‌های اولیه پلیس حاکی از آن بود که درگیری بین چند نفر رخ‌داده که در این درگیری جوان 38 ساله به علت اصابت گلوله فوت کرده است.
 
فرمانده انتظامی شهرستان دماوند تصریح کرد: پس از انجام مراحل قانونی اقدامات فنی و پلیسی جهت کشف سرنخ و دستگیری عاملین این جنایت آغاز شد.
 
محمدی اضافه کرد: پس از بررسی‌های همه جانبه از محل شروع درگیری تا محل قتل و شهادت شاهد عینی درگیری و دلایل و قرائن موجود تردد یک دستگاه خودرو شاسی‌بلند با پلاک معلوم در صحنه حادثه محرز و شناسایی شد.
 
وی بیان کرد: پس از احراز هویت مالک خودرو اقدامات همه جانبه جهت دستگیری وی آغاز و پس از شناسایی محل اختفا نامبرده در یک عملیات غافلگیرانه دستگیر خودرو مذکور با آثار خون بجای مانده از صحنه درگیری رویت با اعترافات ضارب در لحظه دستگیری اسلحه بکار برده شده در صحنه قتل به همراه فشنگ‌های مربوطه و همدست وی نیز در عملیات‌های جداگانه کشف و دستگیر شد.
 
فرمانده انتظامی شهرستان دماوند بابیان اینکه پلیس در برخورد با این‌گونه جرائم بسیار مصمم و جدی است و با هرگونه اقدامات هنجار شکنانه با قاطعیت برخورد می‌کند، خاطرنشان کرد: متهمان پس از اعتراف به قتل، انگیزه خود را درگیری بر سر اختلاف ملکی قبلی اعلام که پس از تشکیل پرونده تحویل مقامات قضایی شدند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز