خبرگزاری کار ایران

وزیر علوم:

اثربخشی صندوق‌های پژوهش و فناوری بیش از گذشته می‌شود

asdasd
کد خبر : ۷۶۵۵۷۱

وزیر علوم تاکید کرد: اطمینان دارم با حمایت اعضای باتجربه‌ای که در کارگروه صندوق‌های پژوهش و فناوری گردهم آمده‌اند، اثربخشی این صندوق‌ها بیشتر از گذشته خواهد بود.

به گزارش ایلنا، منصور غلامی در سی و نهمین جلسه کارگروه صندوق‌های پژوهش و فناوری با اشاره به اینکه امروز با توفیقات خوبی که در صندوق‌های پژوهش و فناوری به وجود آمده، فرصتی پدید آمده تا بتوان به گلایه‌های فعالان این حوزه‌ها پاسخ داد، اظهارداشت: باید از فرصت به وجود آمده نهایت استفاده را ببریم و ضمن پاسخ به گلایه‌ها میزان رضایت‌مندی‌ها را افزایش دهیم.

وی با بیان اینکه صندوق‌های پژوهش و فناوری تاکنون به توفیقات خوبی دست یافته‌اند، گفت: تا به امروز گزارشی درباره اینکه تسهیلاتی که از سوی صندوق‌های پژوهش و فناوری اعطا شده، با مشکل مواجه شده باشد و یا به خود این صندوق‌ها آسیب وارد کرده، نداشته‌ایم که نشان از عملکرد مثبت این صندوق‌ها دارد. اطمینان دارم با حمایت اعضای باتجربه‌ای که در کارگروه صندوق‌های پژوهش و فناوری گردهم آمده‌اند توقیفات این صندوق‌ها بیشتر از گذشته خواهد بود.

وزیر علوم ضمن تقدیر از خدمات صندوق نوآوری و شکوفایی به شرکت‌های دانش بنیان و فناوری، تصریح کرد: فعالیت‌هایی که تاکنون در صندوق نوآوری انجام شده، قابل قبول بوده و عملکرد و رویکرد این صندوق نیز مثبت بوده است.

غلامی بحث نظارت و ارزیابی آنلاین صندوق‌های پژوهش و فناوری را مهم توصیف کرد و گفت: این کار باید سرلوحه برنامه کاری همه صندوق‌های پژوهش و فناوری باشد تا اگر نگرانی هم وجود دارد آنها را به طور کامل برطرف کرده و مستمرا نظارت و کنترل وجود داشته باشد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز