خبرگزاری کار ایران

استاندار البرز:

ضرورت رفع مشکلات معوقات بانکی، بیمه و مالیاتی تولید کنندگان

asdasd
کد خبر : ۷۶۵۱۰۹

استاندار البرز گفت: یکی از معضلات مهم بخش تولید و صنعت انباشت بدهی ها و معوقات بانکی، بیمه و مالیات است که طی مصوبه ای مقرر شد برای تقسیط و استمهال بدهی ها، همراهی ویژه ای صورت گیرد.

به گزارش ایلنا، عزیزاله شهبازی در جلسه شورای گفتگوی دولت و بخش خصوصی استان که عصر یکشنبه در محل اتاق تعاون البرز برگزار شد، با اشاره به اینکه تعاونی های بسیاری در البرز فعال هستند، افزود: این نشست مصوبات مهمی داشت و درباره مسائل حائز اهمیتی صحبت شد.

وی ادامه داد: کارگروهی متشکل از اتاق تعاون، اتاق بازرگانی، اداره کل دفتر هماهنگی امور اقتصادی استانداری، اداره کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی، سازمان صمت، شرکت شهرک های صنعتی استان، اتاق اصناف، سازمان تعاون روستایی، سازمان اقتصاد و دارایی و یکی از فرمانداری تشکیل شد.

شهبازی گفت: در این کارگروه برنامه ریزی و دعوت از انجمن ها و خوشه ها و تشکیل تعاونی های تامین نیاز و همچنین فعال سازی و رفع تعارضات و مشکلات تعاونی های تامین نیاز موجود، اقدام می شود.

استاندار البرز اضافه کرد: یکی از معضلات مهم بخش تولید و صنعت انباشت بدهی ها و معوقات بانکی، بیمه و مالیات است که طی مصوبه ای مقرر شد برای تقسیط و استمهال بدهی ها همراهی ویژه ای صورت گیرد.

وی افزود: در بخش تامین نقدینگی نیز مقرر شد بانک های استان و دستگاه های اقتصادی البرز کمک و پشتیبانی لازم را در راستای تحقق رونق تولید همراه واحدهای تولیدی و صنعتی باشند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز