خبرگزاری کار ایران

استاندار کردستان مطرح کرد:

روابط عمومی‌ها یاری‌رسان مدیران در بازتاب درست خدمات و تحلیل مسائل هستند

asdasd
کد خبر : ۷۶۵۰۷۸

استاندار کردستان بر نقش روابط عمومی‌ها در تسریع کار مدیران تاکید کرد و گفت،: روابط عمومی‌ها می‌توانند یاری‌رسان مدیران در بازتاب درست خدمات و تحلیل مسائل باشند.

به گزارش ایلنا، بهمن مرادنیا در آیین بزرگداشت روز جهانی روابط عمومی و ارتباطات ضمن تبریک این روز، با اشاره به نقش مهم روابط عمومی ها در تسریع کار مدیران،گفت: متاسفانه در سالی که گذشت ارتباط چندانی میان روابط عمومی‌ها و مدیران وجود نداشته است.

وی، عملکرد ضعیف روابط عمومی‌ها را ناشی از عدم باور مدیران و دل‌مشغولی روابط عمومی‌ها به مسائل دانست و گفت: باید این نگاه نادرست هر چه زودتر اصلاح شود.

مرادنیا با بیان اینکه روابط عمومی دستگاه‌ها و سازمان‌های دولتی باید هنرمندانه به انعکاس دوسویه رویدادها بپردازند و نقش خود را همچون پل ارتباطی ایفا کنند، اظهار داشت: کار روابط عمومی ادارات نباید در مسائل جزیی نظیر نصب بنر و پلاکارد خلاصه شود بلکه باید هنرمندانه به مسائل توسعه ای ورود و نقش ایفا کنند.

استاندار کردستان با انتقاد از اشخاص و جریان‌هایی که به ناامید کردن مردم روی آورده اند، گفت: امروز بزرگترین سرمایه استان نیروی انسانی آن است اما نسبت به استان آنقدر منفی‌بافی شده که صاحبان فکر و اندیشه ناامید می‌شوند.

مرادنیا با بیان اینکه عامل توسعه نیافتگی کردستان در گام اول خود ما هستیم، اذعان کرد: چرا ما باید مدام از ناتوانی خود بنویسیم در حالیکه واقعا توانمند و ظرفیت‌های بی‌بدیلی برای رشد در اختیار داریم.

وی مدیران دستگاه‌های اجرایی را به بازنگری در دیدگاه خود نسبت به روابط عمومی‌ها فراخواند و تصریح کرد: روابط عمومی‌ها می توانند یاری‌رسان مدیران در بازتاب درست خدمات و تحلیل مسائل باشند.

مرادنیا ادامه داد: مدیران روابط عمومی‌ها را امین خود بدانند و آنان را در جریان امور دستگاه‌ها و ادارات خود قرار دهند.

استاندار کردستان سکوت در برابر کسانی که مردم را ناامید می‌کنند را جایز ندانست و گفت: هرگونه سکوت در این خصوص گناه است و لازم است اجازه ندهیم کسانی که دنبال منافع شخصی و جناحی خود هستند، مردم را به ورطه ناامیدی سوق دهند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز