خبرگزاری کار ایران

علی درویش‌پور:

مدیران باید در حیطه کاری خود اشراف کامل اطلاعاتی داشته باشند

asdasd
کد خبر : ۷۶۲۸۹۲

معاون استاندار البرز گفت: یکی از ماموریت‌های مهم ما در البرز پیگیری اهداف و دستورات استاندار البرز است چراکه وی براساس سیاست‌های دولت تدبیر و امید به تحقق اهداف نظام در البرز می پردازد.

به گزارش ایلنا، علی درویش‌پور در جلسه شورای مدیران حوزه معاونت هماهنگی امور عمرانی استانداری، گفت: توفیق در نیل به اهداف سازمان در گرو تلاش‌های مدیران و کارکنان ساعی، مصمم و پرانرژی است.

معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری البرز ادامه داد: واکنش مناسب در موقعیت‌های اضطراری و عملکرد مناسب نسبت به شرایط مختلف از ویژگی‌های کارکنان خوب یک مجموعه است.

درویش‌پور با بیان اینکه مدیران برای ارزیابی و پویایی کارکنان باید شاخص تعریف کنند، گفت: براین اساس هدف گذاری صحیحی صورت می گیرد و مجموعه با راهبردهای تعیین شده، حرکت می کنند.

وی افزود: یکی از ماموریت‌های مهم ما در البرز پیگیری اهداف و دستورات استاندار محترم البرز است چراکه وی بر اساس سیاست‌های دولت تدبیر و امید به تحقق اهداف نظام در البرز می پردازد.

معاون استاندار البرز اضافه کرد: ما به‌عنوان مدیران و مسئولان استانداری البرز مسئولیت خطیری بر عهده داریم که باید با بهترین عملکرد، الگوی سایر مدیران دستگاه‌های اجرایی در تلاش، اتحاد و انسجام باشیم.

وی با اشاره به اینکه ما به‌عنوان مدیران استانداری باید نظارت و پیگیری امور را به جد در دستور کار داشته باشیم، عنوان کرد: مکاتبات اداری باید کارشناسانه و فنی همراه با پیگیری‌های دقیق و مجدانه باشد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز