خبرگزاری کار ایران

معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری البرز:

رشد شتابان شهرنشینی در البرز، مشکلات حاشیه شهرها را گسترش داد/ لزوم رفع نواقص مدیریت شهری

asdasd
کد خبر : ۷۵۷۲۸۹

معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری البرز با اشاره به تاکید استاندار البرز مبنی بر اهمیت حوزه مدیریت شهری، گفت: مردم حوزه مدیریت شهری را که از جمله پیچیده ترین مدیریت هاست، تحت حمایت و مدیریت دولت می‌دانند لذا مقبولیت و مشروعیت آن با همیاری مدیران مهیا می شود.

به گزارش ایلنا، علی درویش پور در همایش روز شوراها که امروز در سالن شهدای دولت استانداری برگزار شد، با اشاره به تاکید استاندار در اهمیت شورا و شهرداری ها، گفت: امنیت ملی زمانی محقق می‌شود که اقتدار نظام در عرصه های بین‌المللی شناخته شود و این امر در گرو مشارکت و رضایتمندی مردم است که با عملکرد موفق مدیران مهیا می شود.

درویش پور گفت: اگر ما بعنوان خدمتگزاران نظام بستر رضایت مردم را فراهم کنیم مردم نیز با حضور در عرصه های مختلف از مشروعیت نظام حمایت می کنند.

وی با اشاره به رشد روز افزون شهرنشینی افزود: اکنون میل مردم به شهرنشینی افزایش یافته و به تبع آن نیز حاشیه نشینی نیز روز به روز در حال گسترش است.

معاون استاندار اضافه کرد: افکار عمومی، مدیریت شهری را بعنوان یک سازمان غیردولتی تلقی نکرده و تحت بیرق نظام می‌دانند بنابراین باید طی هم افزایی و تعامل، زمینه رضایتمندی مردم و امنیت ملی را فراهم کنیم.

وی با اشاره به اینکه در حوزه مدیریت شهری همچنان در دوره گذار هستیم، گفت: بر اساس تکالیف تعیین شده از سوی استاندار محترم البرز  به دستگاه های اجرایی طی همراهی با پارلمان های شهر و روستایی البرز به دنبال عمران و آبادانی استان هستیم.

درویش پور در پایان گفت: مدیریت صددرصد فرابخشی و نظام شورایی که اگرچه توفیقات و دستاوردهای بزرگی دارد ولی دچار نواقصی است که با همیاری و اعتقاد و باور در بخش توجه به سازمان و حوزه شوراهای شهر و روستاها، می توان شاهد آبادانی و رونق شهر و روستاها بود.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز