خبرگزاری کار ایران

رحمانیان خبر داد:

تشکیل شورای اطلاع‌رسانی استان البرز

asdasd
کد خبر : ۷۵۶۹۱۰

مدیرکل روابط عمومی استانداری البرز از تشکیل شورای اطلاع‌رسانی استان البرز خبر داد.

به گزارش ایلنا، حسین رحمانیان در جلسه شورای اطلاع رسانی استان که به ریاست معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری البرز برگزار شد، با بیان اینکه این شورا مدت‌ها با وفقه مواجه شده بود، افزود: از زمانی که اداره کل روابط عمومی استانداری البرز احیا شد، با برنامه‌ریزی دقیق دنبال نیل به اهداف اطلاع‌رسانی صحیح و شفاف اقدام می‌کنیم.

وی ادامه داد: بر اساس رهنمودهای استاندار البرز امروز مقرر شد این نشست مقدماتی با حضور معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری برای تبیین و تشریح اهداف شورای اطلاع رسانی برگزار شود.

رحمانیان گفت: با توجه به تاثیری که شورای اطلاع رسانی بر مدیریت افکار عمومی با توجه به شرایط خاص کشور و گستردگی رسانه ها و پیچیدگی های این حوزه دارد، تشکیل شورای اطلاع رسانی برای حفظ آرامش افکار عمومی به منظور هدایت صحیح اطلاع رسانی ضرورت دارد.

وی با اشاره به همراهی رسانه ها در اطلاع رسانی بحران سیل، افزود: در این راستا با همدلی و تعامل تمامی مسئولان و رسانه ها، جریان صحیح اطلاع رسانی رقم خورد که تجربه ای بسیار ارزنده بود.

مدیرکل روابط عمومی استانداری اضافه کرد: این شورا متشکل از 4 کمیته سیاسی، اجتماعی، امور زیربنایی و امور اقتصادی است.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز