خبرگزاری کار ایران

اخوان خبر داد:

برخورد با واحدهای تولیدی متخلف در زمینه قیمت‌گذاری لبنیات در خراسان رضوی

asdasd
کد خبر : ۷۶۲۴۸۶

رئیس اداره نظارت بر کالا و خدمات سازمان صنعت، معدن و تجارت خراسان رضوی از برخورد با واحدهای تولیدی متخلف در زمینه قیمت‌گذاری لبنیات در استان خبر داد.

به گزارش خبرنگار ایلنا از مشهد، عباس اخوان درباره وضعیت قیمت لبنیات در ماه مبارک رمضان اظهار کرد: قیمت‌ها توسط سازمان حمایت از حقوق مصرف‌کننده اعلام می‌شود و به‌دلیل قرار گرفتن آن در گروه یک، قیمت‌گذاری‌ها به صورت مصوب انجام می‌شود.

وی افزود: همچنین تمام واحدهای تولیدی استان موکلف هستند که قیمت‌های مصوب را رعایت کنند و اگر واحد تولیدی بالاتر از قیمت مصوب نرخ گذاری کند، حتما با آنان برخورد خواهد شد.

رئیس اداره نظارت بر کالا و خدمات سازمان صنعت، معدن و تجارت استان خراسان رضویخاطرنشان کرد: در حال حاضر این آمادگی وجود دارد که تمامی شهروندان و مصرف‌کنندگان گزارشات خود را از طریق سامانه 124 با ما در میان بگذارند تا با واحدهای متخلف برخورد شود.

اخوان بیان کرد: در صورت اعلام گزارشی مبنی بر افزایش قیمت واحد تولیدی در استان حتما با آنان برخورد خواهد شد و هیچگونه مسامحه‌ای با متخلفان صورت نخواهد گرفت زیرا تمامی واحدهای تولیدی مشمول قیمت تکلیفی هستند و باید قیمت مصوب را رعایت کنند و تا زمانی که قیمت جدیدی از طرف سازمان حمایت از حقوق مصرف‌کننده اعلام نشود، ما قیمت دیگری را قبول نداریم.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز