خبرگزاری کار ایران

به مناسبت روز جهانی پرستار صورت گرفت؛

پیام تبریک معاون پرستاری وزارت بهداشت به مشاور منطقه‌ای سازمان بهداشت جهانی در امور پرستاری و مامایی

asdasd
کد خبر : ۷۶۲۳۹۴

معاون پرستاری وزارت بهداشت در پیامی روز جهانی پرستاری را به مشاور منطقه ای سازمان بهداشت جهانی در امور پرستاری و مامایی تبریک گفت.

به گزارش ایلنا، مریم حضرتی معاون پرستاری وزارت بهداشت در پیامی روز جهانی پرستاری  را به مشاور منطقه ای سازمان بهداشت جهانی در امور پرستاری و مامایی تبریک گفت.

متن این پیام به شرح زیر است:

سرکار خانم دکتر آروا اویس
 
به مناسبت روز جهانی پرستاری مایلم این روز به سرکار عالی و همه پرستاران در منطقه شرقی تبریک عرض نمایم.
 
پرستاران به عنوان کارکنان بهداشتی خط مقدم، نقش مهمی را در تحقق هدف پوشش همگانی سلامت و کمک به دولت ها در جهت فایق آمدن به چالش های روز افزون سلامت شهروندان و افزایش بار بیماری های غیر واگیر بر عهده دارند.
 
پرستاران ایرانی به همراه دیگر همکاران پرستار در سراسر جهان، سخت در تلاش در جهت ارتقای نقش و جایگاه پرستاری در سطح جامعه هستند و خوشبختانه دستاوردهای مهمی نیز در توسعه مراقبت های پرستاری در منزل، پرستاری جامعه نگر و همکاری در برنامه ملی غربالگری فشارخون داشته اند.
امیدوارم در سال آینده که به نام سال جهانی پرستاری نامیده شده است، دفتر منطقه ای بهداشت جهانی بتواند دستاوردهای پرستاران را در جهت ارتقا سلامت جشن بگیرد.
 
لطفا مراتب احترام و تبریک بنده را به همکاران دفتر سازمان بهداشت جهانی و مدیران پرستاری کشورهای عضو ابلاغ فرمایید.
     مریم حضرتی
معاون پرستاری وزارت بهداشت
 
گفتنی است، در ایران ولادت حضرت زینب کبری (س) به عنوان روز پرستار برگزیده شده است که هر ساله در ایران پرستاران،  مراسم مختلفی برگزار می‌کنند.
انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز