خبرگزاری کار ایران

مدیر کل تعزیرات حکومتی فارس خبر داد:

دستگیری تغییردهندگان قیمت کنسرو ماهی در شیراز

asdasd
کد خبر : ۷۶۲۳۷۸

مدیر کل تعزیرات حکومتی استان فارس اعلام کرد: چند نفر که در حومه شیراز اقدام به تغییر دادن قیمت درج شده بر روی قوطی های کنسرو ماهی می کردند، بازداشت شدند.

به گزارش ایلنا و به نقل از روابط عمومی اداره کل تعزیرات حکومتی استان فارس علی مبشری افزود: از این افراد سه هزار قوطی کنسرو ماهی در یک کارگاه کشف شد. 

وی ادامه داد: با دریافت اطلاعات و اخباری مبنی بر نگهداری مقادیر زیادی کنسرو ماهی در کارگاهی واقع در حومه شهر شیراز، رسیدگی به موضوع در دستور کار گشت مشترک تعزیرات حکومتی استان قرار گرفت.

مبشری گفت: ماموران تعزیرات حکومتی استان فارس به همراه بازرسان سازمان صنعت، معدن و تجارت استان با ورود به این کارگاه متوجه شدند افرادی با هدف سودجویی و با استفاده از ادوات مخصوص اقدام به پاک کردن قیمت درج شده بر روی کنسروهای ماهی و درج قیمت بالاتر بر روی آنها می کردند.

مدیر کل تعزیرات حکومتی فارس اضافه کرد: بیش از سه هزار قوطی کنسرو ماهی در این کارگاه کشف و ضبط و صاحب کارگاه نیز به تعزیرات حکومتی احضار شد.

مبشری با بیان اینکه دستور توزیع کنسروهای مکشوفه به قیمت عادلانه در فروشگاه های تحت نظارت سازمان صنعت، معادن و تجارت فارس صادر شده است گفت: فرد متخلف به تعزیرات احضار و قرار وثیقه یک میلیارد ریالی برای وی صادر شد و پرونده متشکله نیز در شعبه دهم تعزیرات حکومتی استان در حال رسیدگی است.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز