خبرگزاری کار ایران

رییس اتاق بازرگانی اصفهان:

باید زمینه تحول در اقتصاد اصفهان فراهم شود

asdasd
کد خبر : ۷۶۱۹۱۸

رییس اتاق بازرگانی اصفهان گفت: در راستای بهبود محیط کسب و کار، زمینه برای حضور فعال تشکل‌ها و انجمن‌های تخصصی در اتاق بازرگانی اصفهان فراهم است.

به گزارش ایلنا از اصفهان، مسعود گلشیرازی در دیدار هیات‌مدیره سندیکای برق استان اصفهان تصریح کرد: حضور تشکل‌ها و انجمن‌ها زمینه حضور نخبگان هر بخش را فراهم  و جریان دانش و تجربه را به یکدیگر نزدیک می‌سازد.

وی با اشاره به فعالیت مرکز پیمانکاری فرعی (SPX) و کمیته توسعه فناوری و سرمایه‌گذاری اصفهان (ITDO) در اتاق بازرگانی اصفهان خاطرنشان کرد: سندیکای برق می‌تواند به‌عنوان معین و همراه این بخش نقش مهمی در سیاست‌گذاری و فعالیت این بخش‌ها داشته باشد.

رییس اتاق بازرگانی اصفهان از تشکل‌های اقتصادی استان خواست با همکاری و همراهی اتاق بازرگانی زمینه تحول در اقتصاد شهر را فراهم کنند و در شرایط رکود تورمی و نرخ بالای بیکاری استان همدلی تشکل‌ها برای ایجاد تحرک در اقتصاد شهر می‌تواند امیدآفرین باشد.

گلشیرازی از فعالان صنعت برق خواست که مرکز رشد برق و صنایع الکترونیک در استان اصفهان را با همکاری اتاق بازرگانی راه‌اندازی کنند.

علی صفرنورالله رییس سندیکای برق استان اصفهان در این دیدار توسعه کسب و کار را یکی از مهمترین وظایف تشکل‌های اقتصادی برشمرد و گفت: سندیکای برق آمادگی همکاری با اتاق بازرگانی در موضوعت مختلف از جمله توسعه کسب و کار فعالان اقتصادی دارد .

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز