خبرگزاری کار ایران

مدیرکل فرهنگ و ارشاد قزوین خبر داد:

حمایت از تولیدکنندگان محتوای دیجیتال اسلامی در قزوین

asdasd
کد خبر : ۷۶۰۳۵۸

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی قزوین گفت: به مناسبت فرارسیدن ماه رمضان، تولیدکنندگان محتوای دیجیتال اسلامی در حوزه‌های آموزش نیروی انسانی و تجهیزات مورد حمایت قرار می‌گیرند.

به گزارش‌خبرنگار ایلنا در قزوین، حجت‌الاسلام سید مهدی حسینی روز سه‌شنبه در جمع خبرنگاران افزود: با توجه به فراگیری حوزه دیجیتال در عصر جدید،ضرورت جریان‌سازی تولید محتوای دیجیتال با موضوعات معارف اسلامی بیش ‌از پیش احساس می‌شود.

وی اظهار داشت: محتوای فرهنگی باید مطابق با سبک زندگی اسلامی باشد بنابراین در حوزه تولید محتوای دیجیتال باید سبک زندگی ایرانی و اسلامی بیشتر مورد توجه قرار بگیرد و آثار این حوزه تقویت شود.

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی قزوین با اشاره به شعار امسال،خاطرنشان کرد: در سال رونق تولید به منظور حمایت از تولیدکنندگان دیجیتال و با توجه به فرا رسیدن ایام مبارک ماه رمضان از استارت آپ های حوزه دیجیتال با محتوای اخلاقی، قرآنی و اسلامی در حوزه‌های قرآن، اهل‌بیت (ع) و سبک زندگی اسلامی با رویکرد تولید محتوای اسلامی در حوزه دیجیتال حمایت می‌کنیم.

وی تاکید کرد: این طرح مختص ماه مبارک رمضان نیست ولی ماه مبارک بهانه‌ای برای حمایت از تولیدکنندگان این عرصه است و با توجه به اینکه تولیدکنندگان این عرصه نیاز به حمایت در این حوزه دارند درعین‌حال آثار تولیدشده داری مضمون و محتوای اسلامی است این طرح به‌صورت مستمر اجرا می‌شود.

حسینی یادآور شد: با توجه به اینکه مرکز دیجیتال قزوین ظرفیت خوبی در حوزه دیجیتال دارد بنابراین با همکاری این مرکز در بخش‌های آموزش نیروی انسانی و تجهیزات امانی تا زمانی که استارت آپ شکل بگیرد، تولیدکنندگان موردحمایت قرار می‌گیرند.

وی اظهار داشت: با همکاری مرکز دیجیتال قزوین به‌ منظور ترویج تولید محتوای اسلامی، ضمن حمایت از این تولیدکنندگان می‌توانیم گام های خوبی در جهت کارآفرینی برداریم، به‌ گونه ای که با آموزش تخصصی، افراد مختلفی در این حوزه فعال شوند.

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی قزوین یادآور شد: قزوین توانایی تبدیل‌شدن به قطب حمایت از آثار دیجیتال اسلامی را دارد و سرمایه‌گذاری به ‌منظور توسعه نرم ‌افزارهای اسلامی عملی منطقی و معقول است، اگرچه در کوتاه‌مدت این سرمایه گذاری، سود در برندارد ولی با توجه به گرایش و ظرفیت استان، در آینده و به‌صورت بلندمدت سود ایجاد می‌شود.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز