خبرگزاری کار ایران

فرماندار محمودآباد:

ظرفیت های نیروی انسانی در سازمان ها دیده شود

asdasd
کد خبر : ۶۶۱۲۳۰

فرماندار محمودآباد گفت: توجه مدیران به ظرفیت های نیروی انسانی در هر سازمان باعث توسعه آن نهاد خواهد شد.

به گزارش ایلنا از محمودآباد؛ در سومین روز از هفته دولت هشتمین آیین تجلیل از کارمندان نمونه با حضور فرماندارشهرستان، شهردار، معاون فرماندار، روسا و کارمندان نمونه ادارات محمودآباد در سالن الغدیر اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی برگزار شد.

یحیی یوسف پور در مراسم آیین تجلیل از کارمندان نمونه شهرستان ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهیدان باهنر و رجایی، اظهار کرد: نیروی انسانی و کارمندان ادارات با شرایط موجود اقدامات لازم را اجرایی کرده و برای ترغیب کارمندان به تلاش بیشتر و بهتر از کارمندان نمونه شهرستان تجلیل به عمل می آید.

وی تصریح کرد: امروزه در دنیا، نیروی های انسانی فقط به عنوان نیروی کار دیده نشده و نگاه مدیران فقط نیروی کار نیست؛ توجه نیروی انسانی نهاد ها باعث توسعه کاری آن سازمان خواهد شد.

فرماندار محمودآباد با بیان این که قابلیت و عملکرد های نیروی انسانی در ادارات شهرستان باید دیده شود، گفت: توجه به سرمایه انسانی تاثیرات شگرفی در سازمان ها خواهد گذاشت و استفاده از این ظرفیت ها باعث پیشرفت نهاد های اداری می شود.

یوسف با تاکید بر این که سرمایه انسانی موتور محرک هر سازمان است، خاطر نشان کرد: آموزش کارکنان نهاد ها از لوازمی بوده که باید به آن در استفاده از نیروی انسانی توجه داشت؛ آموزش باید به روز و از قافله تکنولوژی عقب نباشد؛ با در نظر گرفتن آموزش صحیح نیروی انسانی و کارمندان باعث رشد آن نهاد یا سازمان خواهند شد.

وی یاد آور شد: به روز و نو شدن اطلاعات می تواند به سازمان ها کمک شایسته ای کند؛ نیروی انسانی ادارات باید با تکنولوژی و اطلاعات روز آموزش دیده شوند.

فرماندار محمودآباد گفت: پرورش نیروی انسانی و انسان هایی که عاشق مردم سرزمین خود و دلبسته کار خود باشند؛ خلاقیت در کاربه وجود آورده و در پیشبرد اهداف نهاد موثر خواهد بود؛ علاقه به کار، توجه به ارباب رجوع و پیشرفت در کار را برای کارمندان به وجود می آورد و در این صورت نهاد ها به تعالی سازمانی خواهند رسید.

یوسف پور در ادامه بیان کرد: مقام معظم رهبری در تمامی سخنان خود از امید صحبت می کند و اگر امید به کار نباشد؛ قطعا موفقیت به وجود نمی آید؛ امید سرگردانی و ناامیدی را حذف می کند؛ ملتی که آرزو و هدف دارد؛ فقر و ناامیدی به سراغش نمی آید.

وی افزود: کارمندان فعال در هر سازمان می تواند اثر گذار در آن نهاد باشند و باید امید وارانه به سمت توسعه کشور پیش بروند؛ افق بلند همراه با امید باعث پیشرفت و رشد سازمان های ما از نهاد کوچک تا در سطح کشور خواهد شد.

فرماندار محمودآباد تصریح کرد: کسی که تخصص و تعهد دارد به دنبال پیشرفت سازمان خود و بدون حاشیه کار می کند؛ در دولت تدبیر و امید با تلاش بیشتر کارمندان به موفقیت های خوبی دست یافته، در بحث بسته رونق تولید، کسب رتبه های برتر و پروژه های عمرانی با وجود کم بودن تسهیلات به نتایج خوبی در شهرستان دست یافته ایم.

افتتاح سالن بلک باکس ( جعبه سیاه) در مجتمع فرهنگی و هنری غدیر محمودآباد

رییس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی محمودآباد در ادامه مراسم ازافتتاح سالن بلک باکس ( جعبه سیاه) در مجتمع فرهنگی و هنری غدیر محمودآباد خبر داد و گفت: سالن بلک باکس از خواسته های هنرمندان تئاتر شهرستان بوده که با پیگیری تامین بودجه از تملک دارائی سال ۹۶ساخته شد.

وی افزود: این مجموعه سالن اجرای نمایش مکعبی شکلی است که امکانات آن شامل صحنه، نورپردازی، ماشینری و محل قرار گیری تماشاگران است؛ اصلی ترین خصوصیت این سالن مواجه نشدن کارگران با بایدها و نباید ها بوده و فارغ از معماری کلیشه ای سالن های تئاتر طراحی خود را انجام می دهد.

قدرت اله یوسفی خاطر نشان کرد: هزینه تمام شده این سالن با اعتبار ۵۰۰ میلیون ریال برآورد شده و امروز به مناسبت هفته دولت  افتتاح شد.

در پایان مراسم هشتمین آیین تجلیل از کارمندان نمونه، از برترین های ادارات و سازمان های محمودآباد با حضور مسئولین تقدیر و تجلیل شد

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز