خبرگزاری کار ایران

وزیر علوم خبر داد:

آغاز به کار کارگروه تحول محتوای دروس دانشگاهی در وزارت علوم

asdasd
کد خبر : ۷۵۴۱۶۴

وزیر علوم گفت: کارگروه تحول، بررسی و تجدیدنظر عناوین و محتوای دروس دانشگاهی، در وزارت علوم فعال شده و تلاش می‌شود که کیفیت آموزشی بهبود یابد .

به گزارش ایلنا و به نقل از روابط‌عمومی دانشگاه شیراز، دکتر منصور غلامی در ادامه سفر خود به استان فارس با برخی از اعضای تشکل‌های دانشجویی دانشگاه‌ها دیدار کرد.

منصور غلامی در جمع نمایندگان دانشجویان دانشگاه شیراز گفت: دانشجویان با امید به اصلاح امور تلاش می‌کنند و این زمینه ساز رشد همه جانبه آنهاست . 

وزیر علوم تاکید کرد: هم اکنون تاب آوری بین تشکل های دانشجویی زیاد شده و با آرامش در کنار یکدیگر مشغول فعالیت هستند . 

غلامی افزود: سیاست گذاری در سطوح کلان وزارت علوم برگرفته از اسناد بالادستی است و برنامه های اجرایی توسط وزارت مشخص می شود . 

وی تاکید کرد: تمام برنامه‌ها نشات گرفته از قانون بودجه، نقشه جامع علمی کشور و قانون تشکیل وزارت علوم است.

براساس این گزارش، در این نشست دبیران کانون ها، تشکل های دانشجویی، انجمن های علمی و شورای صنفی دانشجویان دانشگاه، به بیان دیدگاه های خود پرداختند . 

عدم برنامه ریزی فرهنگی، مشکل ساختاری انجمن‌های علمی، ضرورت توجه بیشتر به کرسی‌های آزاد اندیشی، مسائل دانشجویی و صنفی، لزوم تجهیز و بهسازی خوابگاه و غذاخوری دانشجویان، تقویت و گسترش فعالیت های فرهنگی، اجرای طرح نخبه فرهنگی، توجه بیشتر به علوم انسانی و کمبود بودجه برای فعالیت های پژوهشی دانشجویان تحصیلات تکمیلی از مهمترین مسائل مطرح شده از سوی دانشجویان بود .

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز