خبرگزاری کار ایران

تا پایان هفته؛

بارش باران و برف خراسان رضوی را فرا می‌گیرد

asdasd
کد خبر : ۷۵۳۶۹۶

رئیس مرکز پیش بینی اداره کل هواشناسی خراسان رضوی گفت:طی روزهای پایانی هفته بارش باران و برف خراسان رضوی را فرا می گیرد.

به گزارش خبرنگار ایلنا از مشهد، یحیی قاینی پور در این رابطه گفت: بارش باران و برف از فردا خراسان رضوی را فرا می گیرد و این بارش‌ها به طور متناوب تا روزهای پایانی هفته کنونی ادامه دارد.

وی افزود: بارش‌های پراکنده باران که در روزهای اخیر در خراسان رضوی آغاز شده است از روز سه شنبه شدت می‌گیرد که این بارش‌ها در نوار شمالی و شرقی استان بیشتر به صورت رگباری رخ می دهد و در مناطق سردسیر و کوهستانی خراسان رضوی به صورت برف و باران پیش بینی شده است.

قاینی پور ادامه داد: بیشترین بارش‌ها در این مدت در روزهای سه شنبه و چهارشنبه همین هفته رخ می‌دهد و دمای هوای خراسان رضوی طی دو روز آینده نسبت به امروز کاهش می یابد.

رئیس مرکز پیش بینی اداره کل هواشناسی خراسان رضوی گفت: بیشینه دمای امروز مشهد 13 درجه سلسیوس پیش بینی شده است که در روز چهارشنبه به 10 درجه می رسد.

قاینی پور افزود: طی 24 ساعت گذشته فریمان با کمینه دمای پنج درجه سلسیوس و مه ولات با بیشینه دمای 27 درجه به ترتیب سردترین و گرمترین شهرستانهای خراسان رضوی بوده اند.

وی اضافه کرد: بیشترین شدت وزش باد طی این مدت در شهرستان سبزوار با سرعت 51 کیلومتر در ساعت گزارش شده است.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز