خبرگزاری کار ایران

امام جمعه کرج:

مردم ایران با تمام توان مقابل زیاده خواهی دشمنان 40 ساله انقلاب خواهند ایستاد

asdasd
کد خبر : ۷۵۲۹۴۵

امام جمعه کرج، اظهار کرد: دشمن 40 سال است که با تمام قوا به مبارزه علیه جمهوری اسلام بر خواسته اند و طبق گفته مقام معظم رهبری این شدت از دشمنی و بدخواهی بیانگر این است که نفس های آخر خود را می کشند و آن ها باید بدانند مردم ایران با تمام توان مقابل زیاده خواهی آنها خواهند ایستاد.

به گزارش ایلنا، آیت الله محمدمهدی حسینی همدانی امام جمعه کرج در خطبه های این هفته نمازجمعه کرج ضمن اشاره به جشن نیمه شعبان، گفت: روز نیمه شعبان روز مستضعفین نیز نامیده شده است که طبق سفارش ائمه اطهار موظف هستیم قشر مستضعف و کم بضاعت توجه بیشتری داشته باشیم.

امام جمعه کرج با بیان اینکه انقلاب جمهوری اسلامی ایران با هدف رسیدن به حکومت جهانی حضرت مهدی (عج) رقم خورد و انتظار می رود بالاترین عبادات و صفات خود در این حکومت اتفاق می افتد، افزود: یقین داریم سلطه گری، ظلم و جهل در جهان با ظهور امام زمان (عج) از بین خواهد رفت.

نماینده ولی فقیه در استان البرز با تأکید بر اجرایی شدم احکام اسلامی در دوران غیبت، بیان کرد: منتظران این حضرت باید اهل تقوا و عمل باشند و به دستورات الهی توجه و اهمیت ویژه داشته باشند.

آیت الله حسینی همدانی با بیان اینکه باید احکام الهی و تببین آیات قران در جامعه اسلامی تقویت شود تصریح کرد: در تمامی آیات قرآنی دشمن شناسی آموزش داده شده و راه های مقابله با دشمن نیز ارائه شده است.

این استاد حوزه و دانشگاه اظهار کرد: دشمن 40 سال است که با تمام قوا به مبارزه علیه جمهوری اسلام بر خواسته اند و طبق گفته مقام معظم رهبری این شدت از دشمنی و بدخواهی بیانگر این است که نفس های آخر خود را می کشند و آن ها باید بدانند مردم ایران با تمام توان مقابل زیاده خواهی آنها خواهند ایستاد.

آیت الله حسینی همدانی انقلاب اسلامی زمینه ساز ظهور خواهند و گفت: کسی که خود را منتظر می داند باید در مقابل ظلم و ستم بایستد و برای نابودی صهیونیست تلاش کند.

وی اضافه کرد: امروز اسلام عربستانی که شریک دشمنان است باورهای دیگران را نسبت به اسلام خراب می کنند اما مسلمان واقعی دست مستکبران را از زورگویی و ستم کوتاه خواهد کرد.

به گفته امام جمعه کرج طبق بیانیه گام دوم انقلاب تذکر داده شده که نباید موضوع انتظار به‌ درستی بررسی شود تا مسیر استقامت به سر مقصد مدنظر برسد.

آیت الله حسینی همدانی با اشاره به اینکه خداوند در مقابل مستکبران از مسلمانان واقعی دفاع خواهد کرد گفت: دشمن در هر لحظه سعی دارد ضربه محکمی به انقلاب بزند اما اتحاد و حمایت الهی ما را پیروز میدان خواهد کرد. سپاه در خط مقدم مقابل با دشمن قرار گرفته‌است و ما نیز همسو و همزمان با رهبر انقلاب از این مجموعه و زحمات آنها تشکر و قدردانی می کنیم.

وی در پایان از جوانان و عوامل برگزار کننده جشن بزرگ روز جوان در کرج تشکر کرد و گفت: غائبین این مراسم سیاسی فکر کردند و نفهمیدند که اشتباه می کنند به ویژه دستگاهی که مربوط به جوانان است.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز