خبرگزاری کار ایران

پیام تسلیت مسئولان استان البرز در پی درگذشت آیت‌الله مهدوی کنی

asdasd
کد خبر : ۲۱۶۲۳۷

نماینده ولی فقیه و امام جمعه کرج، مجمع نمایندگان استان در مجلس شورای اسلامی و استاندار البرز درگذشت عالم مجاهد و پارسا آیت الله مهدوی کنی را به مقام معظم رهبری، رئیس محترم جمهوری و امت اسلامی تسلیت گفتند.

نماینده ولی فقیه و امام جمعه کرج، مجمع نمایندگان استان در مجلس شورای اسلامی و استاندار البرز در پی ارتحال عالم مجاهد و پارسا، آیت‌الله مهدوی‌کنی رضوان‌ الله‌ علیه با صدور پیامی مشترک، درگذشت «حضرت آیت‌الله مهدوی کنی» را به محضر مقام معظم رهبری، رئیس محترم جمهوری و امت اسلامی تسلیت گفتند.

به گزارش ایلنا در کرج، در متن این پیام آمده است:
خبر درگذشت عالم مجاهد و پارسا «حضرت آیت‌الله عظما حاج شیخ محمدرضا مهدوی کنی» ملت شریف ایران را داغدار کرد. این روحانی وارسته و عالم ربانی از مبارزان دوران قبل از انقلاب اسلامی بوده اند که در تمامی سنگرها از حوزه های علمیه، عضویت در شورای انقلاب و کمیته های انقلاب اسلامی تا تصدی وزارت کشور، از مجلس خبرگان تا عرصه های آموزشی رد پای مانایی در حافظه تاریخ سیاسی و فرهنگی این مرز و بوم نهاده اند.

اینجانبان ارتحال این عالم انقلابی را به محضر مقام معظم رهبری و آحاد ملت شریف ایران به ویژه بیت معزز و مکرم آیه ا… مهدوی کنی تسلیت عرض نموده و علو درجات آن فقید سعید را از درگاه احدیت مسئلت داریم.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز