خبرگزاری کار ایران

فرماندار یزد :

زارچ در اسکان مسافر و جذب گردشگر سرآمد است /آمادگی کامل ستاد مدیریت بحران

asdasd
کد خبر : ۷۵۰۱۷۵

فرماندار شهرستان یزد با بیان اینکه زارچ در اسکان مسافر سرآمد است گفت: بخش زارچ که دروازه ورودی یزد است، در ایام نوروز امسال نیز توانست رضایت مسافران و گردشگران را جلب کند.

به گزارش خبرنگار ایلنا، سیدمحمد رستگاری در جلسه شورای اداری بخش زارچ گفت: استان یزد و شهرستان ها امسال از لحاظ جذب گردشگر و حضور مسافران نوروزی  با شرایط ویژه و متفاوتی مواجه شدند.

وی خاطرنشان کرد: بخش زارچ که دروازه ورودی یزد است و در کنار جاده ترانزیت شمال به جنوب قرار گرفته است، همواره در بحث اسکان مسافران و گردشگران و سایر خدمات سرآمد بوده است، امسال نیز توانست رضایت مسافران نوروزی را جلب کند.

فرماندار یزد با اشاره به وقوع سیلاب‌های اخیر در مناطق مختلف کشور  افزود: در این حادثه طبیعی، افراد بسیاری آسیب دیدند و امیدوار هستیم با همت و حرکت خودجوش نیروهای سپاه و مردم نوع دوست یزد در پاکسازی منازل و معابر این شهرها و ارسال کمک های نقدی و غیر نقدی، از آلام و دردهای این افراد کاسته شود.

وی همچنین آمادگی کامل ستاد مدیریت بحران را در شرایط مختلف خواستار شد و گفت: هفته آینده نیز با تداوم بارش باران و نزول رحمت الهی روبرو هستیم و باید اعضای ستاد مدیریت بحران همواره در حالت آماده باش قرارگیرند تا بارندگی های هفته در پیش رو مانند بارندگی های اخیر با کمترین خسارت همراه باشد.

رستگاری همچنین ویژگی های مدیران و نمایندگان دولت را برشمرد و اذعان کرد: نماینده دولت، با عدالت ورزی و انصاف با مسائل برخورد می کند و مدیران مناطق مختلف شهر یزد، بخش مرکزی و بخش زارچ باید عادلانه و منصفانه تمام مسائل را در نظر بگیرند و آن چه که در راستای قانون و بایسته و شایسته است را در راه آبادانی و گره گشایی از کار مردم به کار ببندند.

فرماندار یزد تصریح کرد: اتحاد و هم بستگی بین ارکان یک بخش موجب خدمات ارزنده ای می شود، امید است در راستای رفع دغدغه های مردم زارچ بتوانیم گام های موثری برداریم.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز