خبرگزاری کار ایران

در هفته سوم فروردین ماه صورت گرفت؛

ارسال 11 میلیارد ریال کمک صنعتگران البرزی به مناطق سیل زده

asdasd
کد خبر : ۷۵۰۰۷۴

رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان البرز گفت: در هفته سوم فروردین 98 "ستاد جمع آوری و ساماندهی کمک‌های صنعتگران، معدنکاران و اصناف" توانسته است با همدلی غرورآفرین فعالان صنایع و معادن کمک های متعددی را برای هموطنان سیل زده، جمع آوری و ارسال کند.

به گزارش ایلنا، جهانگیر شاهمرادی در جمع خبرنگاران، گفت: از ابتدای وقوع سیل در کشور و در همان ایام تعطیلات نوروز "ستاد جمع آوری و ساماندهی کمک های صنعتگران، معدنکاران و اصناف" در این سازمان تشکیل شد که تا این لحظه توانسته است در چند نوبت، کمک های خود را به مناطق سیل زده ارسال کند.

رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان البرز عنوان کرد: در هفته سوم فروردین ماه به لطف تولیدکنندگان استان البرز حدود 11 میلیارد و 100 میلیون ریال کمک های نقدی و غیر نقدی جمع آوری و به مناطق سیل زده ارسال شده است.

شاهمرادی افزود: محصولات بهداشتی، ظروف یکبار مصرف، نان، کلمن، بخاری، شیرخشک، پوشک، مواد غذایی و... از جمله کالاهای ارسالی به مناطق سیل زده بوده است.

این مقام مسئول درباره میزان این کمک های تخصیصی تصریح کرد: چهار و نیم تن کنسرو، دو و نیم تن چای، یک تن برنج، 11 تن شوینده، دو تن حبوبات، 10 تن مربا و کمپوت، 26 تن آب معدنی، 30 هزار متر مربع پتو و موکت و 9 تن روغن مایع دیگر اقلام ارسالی صاحبان صنایع و معادن استان البرز به مناطق سیل زده بوده است.

شاهمرادی در خاتمه یادآور شد: صنعتگران، معدنکاران و اصناف استان البرز تاکنون بارها مناعت طبع خود را به اثبات رسانده و همیشه یاور مردم بوده اند همچنان که در زلزله کرمانشاه نیز استان البرز جزو اولین استان هایی بود که کمک های خود را به این منطقه ارسال کرد. کمک های که هم اینک نیز ادامه دارد.

رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان البرز در خاتمه یادآور شد: "ستاد جمع آوری و ساماندهی کمک های صنعتگران، معدنکاران و اصناف" مستقر در این سازمان، مفتخر است با تمام توان در حال جمع آوری و ساماندهی این کمک ها بوده و دست تمامی فعالان اقتصادی نیکوکار را به گرمی می فشارد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز