خبرگزاری کار ایران

جهانگیر شاهمرادی:

در سال رونق تولید، کمربسته در خدمت تولید خواهیم بود

asdasd
کد خبر : ۷۴۲۶۸۲

رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان البرز در پیام نوروزی، تاکید کرد: در سال "رونق تولید" بر ما واجب است که با اراده ای پولادین، عزمی جزم و سینه ای ستبر، کمر همت بسته و در خدمت تولید باشیم.

به گزارش ایلنا در پیام جهانگیر شاهمرادی به مناسبت فرارسیدن عید نوروز، آمده است:

"سال ۹۷ با تمام تلخی ها و شیرینی هایش سپری شد و اینک دفتری جدید از حیات برایمان رقم خورد.

حال که نسیم نوروزی بر جانها وزیدن گرفته؛ بر ماست تا خود، حال دل خویش را تغییر دهیم و آن را به احسن الحال پیوند زنیم.

در سال گذشته چه بر ما گذشت و چه شد نکته ایست بس گویا که توصیف آن بر همگان مشخص و مبرهن است. هر چند که در حوزه تولید و اقتصاد گام های ارزنده ای در استان البرز برداشتیم اما همچنان به این مردم نازنین، شهیدان گرانقدر و امام شهدا بدهکار بوده و خواهیم بود.

اینک در آغازین ساعات سال ۹٨ که پیر فرزانه ما امام خامنه ای (حفظ الله) آن را به نام سال "رونق تولید" نام نهاده اند بر ما واجب است که با اراده ای پولادین، عزمی جزم و سینه ای ستبر، کمر همت بسته و در خدمت تولید باشیم.

فرمایشات رهبری معظم، تکلیفی که بر دوشمان بود را دوچندان کرد. تکلیفی که برای انجامش باید ورای کار اداری و فراتر از جلسات و بخشنامه ها و ابلاغ ها و بازدیدها تلاش کنیم. تلاشی که باید در منتهای ارادت و خلوص و حوصله از دل برآید تا لاجرم بر دل نشیند.

اینجانب به عنوان خدمتگزار تولید در استان البرز به احترام یکایک تولیدکنندگان دست ادب بر سینه گذارده و به شکرانه ی این خدمت - که نعمتی بزرگ به شمار می رود - سجده شکر به جا می آورم. 

سازمان صنعت، معدن و تجارت استان البرز چون همیشه دست تولیدکنندگان را گرم فشرده و مخلصانه در خدمت این عزیزان خواهد بود.

نوروزمان فرخنده، ایران‌مان آباد و زنگار از آینه وجودمان، دور باد."

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز