خبرگزاری کار ایران

جهانگیر شاهمرادی:

تعامل و مراعات کسبه و بازاریان در شرایط فعلی لازم است/ گران‌فروشان را از جمع اصناف جدا می‌کنیم

asdasd
کد خبر : ۷۳۳۹۵۱

رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان البرز، گفت: اصناف در شرایط مختلف همراه مردم و دولت هستند و در مقابل انتظارات به حقی هم دارند و لازم است درباره دریافت مالیات و عوارض، مراعات کنیم.

به گزارش خبرنگار ایلنا، جهانگیر شاهمرادی در نشست ویژه روسای اتحادیه اصناف استان البرز که با حضور استاندار البرز و جمعی از مدیران استانی، برگزار شد، گفت: با توجه به برگزاری مراسم و مناسبت‌های مختلف اتاق اصناف البرز، شاهد اقدامات خیرخواهانه بیشماری بوده و هستیم.

وی افزود: در بحث بازار با وجود 80 تا 90 هزار صنف استانی با حداقل تنش روبرو بودیم و در صورت وجود مشکل، طی جلسات و مذاکرات قابل حل بود.

شاهمرادی تاکید کرد: بر کسی پوشیده نیست که قیمت کالاهای مورد نیاز مردم، بالا رفته و مهمترین دلیل، مشکلات بین‌المللی است که کشور را با شرایط جنگ اقتصادی، روبرو کرده لذا در این میان باید با مردم با ملاحظه بیشتری رفتار کنیم و شرایط اقتصادی آنها را رعایت کرد.

وی گفت: اصناف برای مردم احترام قائل هستند و در عناوین و شرایط مختلف همراه مردم و دولت هستند ولی در مقابل انتظارات به حقی هم دارند و لازم است درباره دریافت مالیات و عوارض، آنها را مراعات کنیم و شرایط را برای کسبه و بازاریان، سخت و دشوار نسازیم.

شاهمرادی در پایان تاکید کرد: متعهد می‌شویم با افرادی که در جمع اصناف درصدد گران‌فروشی و فروش جنس قاچاق باشند و به هر شکل برای مردم و بازار مشکل‌ساز شوند، آنها را از جمع اصناف دور کرده و با آنها هیچ‌گونه تعاملی نخواهیم داشت.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز