خبرگزاری کار ایران

شاهمرادی:

کمبود شکر در البرز نداریم

asdasd
کد خبر : ۷۴۱۹۲۰

رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان البرز تاکید کرد: در استان البرز هیچ کمبودی در زمینه شکر وجود ندارد و شکر باید با نرخ مصوب به دست مردم برسد.

به گزارش ایلنا، جهانگیر شاهمرادی در جمع خبرنگاران با اعلام این خبر گفت: بر اساس نرخ مصوب، حداکثر قیمت فروش فله‌‌‌ای شکر برای مصرف کننده هر کیلوگرم سه هزار و ۴۰۰ تومان است.

وی درباره نرخ شکر بسته‌‌‌بندی شده اظهار داشت: حداکثر قیمت شکر بسته‌‌‌بندی ۹۰۰ گرمی برای مصرف‌‌‌‌کننده چهار هزار تومان است که برای بسته‌‌بندی یک کیلوگرمی شکر حداکثر قیمت چهار هزار و ۴۰۰ تومان به تصویب رسیده که اجرای آن از سوی صنوف و فروشگاه‌های زنجیره‌‌ای لازم‌‌الاجراست.

رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان البرز با اشاره به اینکه در توزیع شکر هیچ مشکلی وجود ندارد، تصریح کرد: شکر برای صنوف، صنعت و خانوار تامین شده است و ما هیچ محدودیتی در عرضه شکر با قیمت مصوب نداریم به همین خاطر انتظار ما از اصناف این است که سریعا نسبت به عرضه آن براساس قیمت مصوب اقدام کنند.

شاهمرادی افزود: برای جلوگیری از افزایش قیمت شکر در ایام پایانی سال با تصمیم کارگروه کشوری تنظیم بازار، ذخایر استراتژیک این محصول به ۵۰۰ هزار تن افزایش یافته که این امر بیانگر آن است که هیچ گونه مشکلی در تامین شکر وجود ندارد.

وی اضافه کرد: در صورت فروش شکر خارج از قیمت‌‌‌های مصوب، شهروندان البرزی می‌‌‌‌توانند مراتب را به سامانه ۱۲۴ گزارش دهند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز