خبرگزاری کار ایران

سرهنگ علیزاده:

کمک‌های نقدی و غیر نقدی مردم فردیس به مناطق سیل‌زده ارسال شد

asdasd
کد خبر : ۷۵۰۰۳۷

فرمانده سپاه ناحیه فردیس، گفت: محموله اهدایی ناحیه مقاومت بسیج شهرستان فردیس با همت حوزه های مقاومت شهری به وسیله چندین دستگاه خاور و نیسان به مناطق سیل‌زده کشور ارسال شد.

به گزارش ایلنا، سرهنگ احسان علیزاده از ارسال محموله لوازم و وسایل مورد نیاز هم وطنان سیل زده کشور توسط سپاه  فردیس با همت حوزه های مقاومت شهری خبر داد و اظهار داشت: شهروندان فردیسی مبلغی بالغ بر ۲۵۰ میلیون ریال به سیل زدگان کشور کمک کردند که این میزان شامل کمک‌های نقدی و غیرنقدی بود که در اسرع وقت به هموطنان سیل زده ارسال شد.

علیزاده افزود: این کمک ها شامل ۲۵۰ میلیون ریال کمک نقدی و کمک های غیر نقدی شامل اقلام (از قبیل پتو، موکت، وسایل گرمایشی، انواع کنسرو، آب معدنی،لباس،موادغذایی و...) برای کمک به هموطنان سیل زده ارسال شد.

فرمانده سپاه ناحیه امام رضا (ع) با بیان اینکه صدها نفر از پاسداران و بسیجیان در قالب گروه‌های جهادی برای امدادرسانی در راستای کمک به مردم سیل زده از قبیل پخت نان و غذا و متخصصین فنی حرفه ای، پزشک و....اعزام شده اند،از مردم نوع دوست فردیس درخواست کرد با توجه به ادامه دار بودن روند خدمات رسانی به سیل زدگان کمک‌های نقدی و غیرنقدی خود را به مراکز بسیج و یا سپاه ناحیه امام رضا(ع) ارائه کنند.

وی در پایان از فرماندهان حوزه‌های مقاومت و پایگاه‌های بسیج درخواست کرد تا با تلاش مضاعف  تا بهبود اوضاع هموطنان سیل زده به خدمات رسانی ادامه دهند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز