خبرگزاری کار ایران

جانشین فرمانده ناجا:

افتخار نیروی انتظامی خدمت به مردم و ایجاد امنیت در کشور است

asdasd
کد خبر : ۷۴۹۵۶۱

جانشین فرمانده ناجا گفت: افتخار نیروی انتظامی جمهوری اسلامی ایران خدمت صادقانه به مردم و ایجاد امنیت و حفاظت از جان و مال هموطنان در سراسر کشور است.

سردار ایوب سلیمانی در حاشیه بازدید از مرز دوغارون در تایباد در گفت‌وگو با خبرنگار ایلنا در این شهرستان افزود: به تایید و اعلام دشمنان هیچ کشوری در طول تاریخ مانند ایران مورد تهاجم و تهدید همه جانبه بیرونی نبوده، کشوری که از همه جوانب سعی شده آستانه صبر مردم را بشکنند و تاکنون موفق نبوده‌اند.

وی با اشاره به هدف از این سفر اظهار داشت: بازدیدهای ناجا به صورت دوره‌ای برای بررسی میزان عملکرد و آمادگی نیروها انجام می‌شود و در تعطیلات نوروز نیز این فعالیت‌ها به ویژه در مناطق مرزی بیشتر مورد توجه قرار می‌گیرد.

سردار سلیمانی ادامه داد: طرح تشدید مبارزه با ورود و ترانزیت مواد مخدر به کشور در دست اقدام است که مرزبانی یکی از ارکان اصلی این طرح بشمار می‌رود و این سفر انجام شده تا زوایای مرزی از نزدیک بررسی و با دید وسیع‌تر موضوع پیگیری شود.

وی با بیان آمادگی نیروی انتظامی جمهوری اسلامی ایران در طول سال گفت: در مجموع هرسال بیش از 200 روز نیروهای ناجا در آمادگی کامل بسر می‌برند، سال گذشته با توجه به شرایط خاصی که وجود داشت این میزان آمادگی در سطح بالاتری اجرا شد.

 جانشین فرمانده ناجا مطرح کرد: دشمن می‌خواهد از طریق نفوذ افراد تکفیری و معاند به داخل کشور برای انجام عملیات‌های خرابکاری و همچنین سوار شدن بر موج مشکلات اجتماعی کشور و استفاده از ظرفیت نفوذی امنیت داخلی کشور را بر هم بزند.

وی با اشاره به اهمیت جلوگیری از قاچاق کالا در سالی که مزین به نام رونق تولید شده افزود: قاچاق کالا به دلایل مختلف اثرات مخرب بر بنیان‌های اقتصادی کشور می‌گذارد و صدمات جدی به تولید ملی وارد می‌کند.

سردار قاسمی ادامه داد: ناجا در سال رونق تولید، مهمترین بخش تولید ملی را به عهده دارد، زیرساخت و بستر اصلی تولید امنیت، نظم، انضباط، قانون‌مداری و احساس امنیت و آرامش در مردم، صنعتگران و بازرگانان در ابعاد مختلف است که این‌ها به عهده نیروی انتظامی است که ان شاءالله ما این آرامش و امنیت را با همه وجود صیانت خواهیم کرد.

او تصریح کرد: قاچاق کالا علاوه بر اینکه اخلال نظم در برنامه‌های کشور ایجاد می‌کند حق و حقوقی که متعلق به ملت است و از طریق دولت در صادرات یا واردات قانونی هزینه پیشرفت کشور باید شود به جیب یک عده سودجو می‌رود.

این مقام ارشد نیروی انتظامی اظهار داشت: پدیده‌های اخیر همانند باران‌های سیل‌آسا و جاری شدن سیل در چندین استان کشور مشکلاتی برای مردم به وجود آورد و زحمات کارکنان را مضاعف کرد.

وی با اعلام آمادگی کامل نیروهای ناجا در شرایط بحرانی گفت: در هر پدیده طبیعی مانند وقوع سیل یکی از دغدغه‌های همگانی برقراری امنیت برای جان و مال حادثه‌دیدگان است که نیروی انتظامی این شرایط را فراهم کرده و تاکنون هیچ‌گونه گزارشی مبنی بر خلاف این ادعا ثبت نشده است.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز