خبرگزاری کار ایران

جهانگیر شاهمرادی:

طرح نظارت نوروز 98 به ایستگاه پایانی رسید/ بازرسی از 13 هزار واحد صنفی و خدماتی

asdasd
کد خبر : ۷۴۸۴۶۰

رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان البرز از پایان طرح نظارت نوروزی سال جاری و بازرسی 13 هزار واحد صنفی و خدماتی استان خبر داد.

به گزارش ایلنا، جهانگیر شاهمرادی، درباره طرح نظارت نوروز 98 در جمع خبرنگاران، گفت: این طرح از ابتدای بهمن ماه 97 تا 15 فروردین 98 به صورت کشوری برگزار شد و گروه هدف آن کالاها و خدمات پر مشتری در ایام پایانی سال بود.

شاهمرادی درباره تعداد بازرسی های این طرح در استان البرز افزود: در راستای اجرای این طرح بزرگ 13 هزار 468 بازرسی از واحدهای صنفی و خدماتی صورت گرفت که منجر به تشکیل یک هزار و 674 پرونده و ثبت دو هزار و 487 تخلف به ارزش 177 میلیارد و 778 میلیون تومان شد.

وی ضمن اشاره به یک هزار و 168 گزارش مردمی پیگیری شده تصریح کرد: این گزارشات که از طریق سامانه 124 به این سازمان واصل شده بود مورد بررسی قرار گرفت که نهایتا 357 مورد آن متخلف و 811 مورد آن غیر متخلف شناخته شدند.

رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان البرز در ادامه اظهار کرد: در این ایام 308 گشت مشترک صورت گرفت که 28 مورد آن با تعزیرات حکومتی، 182 مورد با اصناف و 98 مورد آن مربوط به سایر دستگاهها بوده است.

شاهمرادی در خاتمه از همراهی و همکاری استانداری، فرمانداری‌ها، اتاق‌های اصناف، دانشگاه علوم پزشکی، تعزیرات حکومتی، دامپزشکی، سازمان میراث فرهنگی، جهاد کشاورزی و... در راستای اجرای طرح نظارت نوروز 98 قدردانی کرد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز