خبرگزاری کار ایران

مرکز کنترل کیفیت هوا اعلام کرد:

هوای تهران سالم است

asdasd
کد خبر : ۷۴۸۲۷۰

مرکز کنترل کیفیت هوا اعلام کرد هوای تهران در بیستمین روز از بهار، در شرایط سالم قرار دارد.

به گزارش ایلنا به نقل از شرکت کنترل کیفیت هوای تهران، شاخص کیفیت هوای تهران امروز بر روی عدد ۵۴ قرار دارد و آنطور که شرکت کنترل کیفیت هوا گزارش داده است، امروز هوای تهران در شرایط سالم است.

بر اساس نتایج حاصل از پیش بینی وضعیت هواشناسی و کیفیت هوا در ایستگاه مهرآباد، انتظار می‌رود در صبحگاه بیستمین روز از بهار ۹۸ افزایش نسبی در غلظت برخی آلاینده‌ها مشاهده شود و به تدریج همراه با افزایش میزان ناپایداری جوی در طول روز، بر میزان ابرناکی و سرعت وزش باد افزوده شده به گونه‌ای که برخی ساعات به ویژه بعدازظهر همراه با وزش باد (با بزرگی بالاتر از ۵ متر بر ثانیه) از سمت نواحی غربی - شمال غربی خواهد بود که در کاهش میزان آلاینده‌ها و برقراری شرایط مطلوب کیفیت هوا موثر خواهد بود.

این وضعیت جوی کمابیش در روز چهارشنبه تداوم خواهد داشت و وزش باد در برخی ساعات دور از انتظار نیست. همچنین تا روز آینده دما افزایش جزیی خواهد یافت. براساس نتایج پیش بینی کیفیت هوا، انتظار می‌رود با وجود افزایش نسبی غلظت برخی آلاینده‌ها به ویژه در صبحگاه روز چهارشنبه، شرایط مساعد کیفیت هوا در بیشتر مناطق شهر تهران همچنان برقرار باشد.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز