خبرگزاری کار ایران

براساس اعلام شرکت کنترل کیفیت هوا؛

تهران بیست و هفتمین روز پاک خود را پشت سر می‌گذارد

asdasd
کد خبر : ۷۳۷۶۹۸

هوای امروز تهران در شرایط پاک قرار دارد و پیش‌بینی شده روند کاهشی دمای هوا تا صبحگاه فردا ادامه داشته باشد.

به گزارش ایلنا، آنطور که شرکت کنترل کیفیت هوا گزارش داده است، شاخص کیفیت هوای امروز شنبه ۱۸ اسفند ۱۳۹۷، ۴۳ است و شهروندان تهرانی برای بیست و هفتمین روز در سال جاری هوای پاک تنفس می‌کنند.

بر اساس نتایج حاصل از پیش بینی وضعیت هواشناسی در ایستگاه مهرآباد، با تداوم شرایط جوی نسبتا ناپایدار در روز جاری (شنبه)، برای برخی ساعات افزایش میزان ابرناکی و وزش باد (با بزرگی بین ۳ تا ۵ متربرثانیه) از سمت نواحی غربی انتظار می رود. هرچند این شرایط پابرجا نبوده و با کاهش تدریجی میزان ناپایداری جوی از شبانگاه، رفته رفته از میزان ابرناکی و سرعت وزش باد کاسته خواهد شد.

این وضعیت جوی در روز یکشنبه کمابیش ادامه خواهد داشت و تنها برخی ساعات همراه با وزش باد خواهد بود. همچنین دما تا صبحگاه روز آینده روند کاهشی خواهد داشت. طبق نتایج پیش بینی کیفیت هوا، انتظار می رود امروز شرایط مطلوب کیفیت هوا در بیشتر مناطق شهر تهران برقرار باشد و به تدریج همراه با تغییر وضعیت جوی، افزایش نسبی در غلظت برخی از آلاینده ها مشاهده شود. بر این اساس، انتظار می رود با وجود کاهش میزان ناپایداری جوی در روز یکشنبه و افزایش نسبی غلظت آلاینده‌ها طی برخی ساعات، وضعیت کیفیت هوای بیشتر مناطق پایتخت در شرایط سالم قرار داشته باشد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز