خبرگزاری کار ایران

معاون سازمان آتش‌نشانی قزوین هشدار داد:

تخلیه منازل بستر رودخانه‌های قزوین به دلیل تهدید سیل

asdasd
کد خبر : ۷۴۵۲۹۲

معاون عملیاتی سازمان آتش‌نشانی شهرداری قزوین گفت: در پی احتمال طغیان رودخانه ها و آبگرفتگی منازل، به مالکان ساختمان‌ها و واحدهای صنفی مستقر در حاشیه رودخانه‌ها در قزوین در اقدامی پیشگیرانه هشدار تخلیه داده شده است.

به گزارش خبرنگار ایلنا از قزوین و به نقل از کارگروه هشدار و اطلاع‌رسانی ستاد مدیریت بحران شهرداری قزوین؛ موسی خانی افزود: با توجه به شدت بارندگی‌ها از امشب و وقوع سیلاب‌های احتمالی، به مالکان منازل و واحدهای صنفی واقع در اطراف حریم و بستر رودخانه ها هشدار داده شد تا هرچه سریع تر نسبت به تخلیه خانه های خود اقدام کنند.

وی تصریح کرد: در پی اعلام بالا آمدن سطح آب رودخانه های وشته و باراجین و احتمال طغیان این رودخانه ها، آتش نشانان سازمان به منظور ایمن‌سازی محلی و مقابله با هرگونه حادثه به این منطقه و روستاهای در مسیر رودخانه از جمله میانچال، نجم آباد و باراجین و... اعزام شدند و با صدور اطلاعیه کتبی و شفاهی نسبت به تخلیه منازل بستر رودخانه ها هشدار دادند.

موسی خانی تعداد منازل و واحدهای صنفی شامل رستوران ها و قهوه خانه‌های در معرض خطر سیل را ۳۵ واحد اعلام کرد و گفت: خوشبختانه پیش آگاهی و اطلاع رسانی خوبی در این زمینه برای مردم صورت گرفت و شاهد همکاری خوبی بین شهروندان و آتش نشانان هستیم.

وی با بیان اینکه هم اکنون هیچ مشکل خاصی در هیچ نقطه ای از شهر قزوین وجود ندارد، تاکید کرد: آمادگی لازم برای مقابله با بارش ها در تمام مناطق وجود دارد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز